آغاز مرحله مقدماتی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ارتش از مهرماه
کد خبر: 3365465
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
میدانی خبر داد:

آغاز مرحله مقدماتی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ارتش از مهرماه

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله مقدماتی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه آجا از مهرماه آغاز می‌شود.

سرگرد مهدی میدانی، جانشین دارالقرآن ارتش جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: با توجه به ابلاغ بخشنامه‌ها به ادارات عقیدتی ـ سیاسی و دارالقرآن‌های نیروها محافل انس با قرآن در هفته دفاع مقدس محافل قرآنی در تمامی یگان‌های پنج نیروی زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد آجا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طی ایام سال بیش از 1000 محفل قرآنی و کرسی تلاوت در تمامی آجا برپا می‌شود، ادامه داد: بیشترین این محفل‌های انس با قرآن طی هفته دفاع مقدس تشکیل می‌شود.

میدانی اظهار کرد: همچنین از دیگر برنامه‌های فصل پائیز دارالقرآن ارتش برپایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه و شانزدهمین دوره مسباقات قرآن دانشجویان دانشگاه‌های آجاست که مراحل مقدماتی آن در مهرماه آغاز و نیمه اول آبان‌ماه به پایان می‌رسد.

جانشین دارالقرآن ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: مرحله نهایی این دوره از مسابقات از نیمه آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا نیمه آذرماه ادامه دارد. و مرحله سراسری مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه و دانشجویان دانشگاه‌های آجا در دهه سوم آذرماه برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: با برگزاری مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه پرونده برپایی برنامه‌ها، مسابقات و جشنواره‌ها به پایان می‌رسد و در تدارک هفتمین جشنواره حدیث آجا همزمان با دهه فجر قرار می‌گیریم.

captcha