خاطرات بازنشستگان بنیاد شهید مکتوب شود
کد خبر: 3350675
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
روشنی:

خاطرات بازنشستگان بنیاد شهید مکتوب شود

گروه هنر: مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: بازنشستگان بنیاد شهید تجربه‌‌ها و خاطرات خود در رابطه با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، خود را دراختیار بنیاد قرار دهند تا با مکتوب کردن این خاطرات، تجربیات آن‌ها به دیگران انتقال یابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از لرستان، مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، دوشنبه دوم شهریورماه در مجمع عمومی سالانه کانون بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان که در سالن جهانگردی لرستان برگزار شد،  گفت: امیدوارم با الگو گرفتن از زندگی امام رضا(ع) سیره آن امام را سرلوحه زندگی روزمره خود کنیم چراکه همه این امامان معصوم ما را به مکارم اخلاق دعوت کرده‌اند.
وی در خصوص خاطره‌های بازنشستگان با خانواده‌های معظم شاهد، جانبازان و آزادگان، افزود: شما در دوران جنگ و بمباران شهرهای لرستان، در خدمت خانواده‌های شاهد وایثارگر بوده‌اید و خدمات ارزنده‌ای را به انجام رسانده و تجربه فراوانی کسب کرده‌اید که ارتباط شما با بنیاد نباید قطع شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: این افراد تجربه‌‌های خود را دراختیار همکاران قرار دهند و با مکتوب کردن آن دوران و خاطره‌ها آن‌ها را به دیگران انتقال دهیم.
در پایان پس از ‌رای‌گیری در این  مجمع علی‌رضا پزشک‌پور، محمدحسن ملکشاهی، صمد مرادی، غلام سلیمانی، مرتضی سپهوند به‌عنوان عضو اصلی مشخص و علی‌اکبرمجیدی، علی‌جعفر تابان به‌عنوان عضو علی البدل و محمد مختوایی، محمدرضا روزپیکر به‌عنوان بازرس انتخاب شدند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حسن ازیزد
|
-
|
۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۰:۲۵
0
0
بهتراست آقای مدیر سری به سایت کانون بازنشستگان مرکزبزنند کارمندان همه درگیرحقوق خودازتامین اجتماعی هستند که بناحق توسط آن سازمان کسرگردیده است
captcha