نمایشگاهی قرآنی بدون بروشور راهنما/ اینجا قطعا سردرگم می‌شوید!
کد خبر: 3322217
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

نمایشگاهی قرآنی بدون بروشور راهنما/ اینجا قطعا سردرگم می‌شوید!

گروه اجتماعی: دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد از تاریخ ششم تیرماه در حالی آغاز به کار کرده است که تا ششمین روز برپایی آن هیچ راهنما یا بروشوری برای راهنمایی بازدیدکنندگان وجود ندارد به گونه‌ای که بسیاری از افراد در سالن‌های آن سردرگم می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد با برپایی و جانمایی بیش از 600 غرفه در زمینه فعالیت‌های مربوط به قرآن، از ششم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد در حالی آغاز به کار کرد که هیچ راهنما یا بروشوری برای راهنمایی بازدیدکنندگان وجود ندارد.

در مدت شش شب برپایی این نمایشگاه هنوز بسیاری از بازدیدکنندگان برای یافتن غرفه‌های مورد نظر خود باید مدت‌ها در بین راهروهای این نمایشگاه راه بروند و گاهی بدون پیدا کردن مقصد اصلیشان مجبور به ترک نمایشگاه شوند.

عدم پذیرش اینکه غرفه‌های مختلف دارای مخاطبان خاص خود است، باعث بی نظمی در چینش و آدرس‌دهی غرفه‌ها شده است به طوری که غرفه‌های هر سالن حتی شماره‌گذاری هم نشده‌اند، از این رو غرفه‌داران برای معرفی غرفه خود و دادن آدرس غرفه به مخاطبان و چاپ آن بر روی بروشورهای آماده‌سازی شده نیز دچار مشکل شده‌اند.

این نقص بسیار بزرگ برای کمیته اجرایی دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد، باعث سردرگمی و نارضایتی بازدیدکننده‌ها شده و لذت گذراندن یک شب پرشور قرآنی در ماه مبارک رمضان را از آن‌ها گرفته است لذا امید است با اتخاذ تدابیری برای رفع این نقیصه، مردم بیشتری را برای بازدید از این نمایشگاه ترغیب کنند.

captcha