ضرورت همکاری برای مقابله با تهدید جهانی تروریسم/ تسلیت به خانواده‌های داغدار
کد خبر: 3320783
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
لاریجانی در پیامی به همتای کویتی‌اش تأکید کرد:

ضرورت همکاری برای مقابله با تهدید جهانی تروریسم/ تسلیت به خانواده‌های داغدار

گروه سیاسی: رئیس مجلس در پیامی به رئیس مجلس کویت ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حمله به مسجد امام جعفر صادق(ع)، تأکید کرد: این حادثه دردناک به روشنی خطر تروریسم تکفیری را برای همه ملت‌های منطقه و ضرورت همکاری جمعی منطقه‌ای و بین‌المللی را برای مقابله با این تهدید جهانی نشان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، علی لاریجانی در پیامی  مراتب همدردی  و تسلیت خود را به همتای کویتی، دولت و ملت و خانواده‌های داغدیده ابراز کرد.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای مرزوق علی الغانم

رئیس محترم مجلس الامه کویت

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

با نهایت تأسف و تأثر از جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از هموطنانتان در اثر حمله تروریستی گروه‌های تکفیری در ماه مبارک رمضان به مسجد امام صادق (ع) هنگام برگزاری نماز جمعه مطلع شدم.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، به این مناسبت مراتب همدردی و تسلیت خود را به جناب عالی، دولت و ملت کشور دوست و برادر کویت و خانواده‌های داغدیده ابراز می‌دارم.

از خداوند متعال رحمت و مغفرت برای شهدای این حادثه، شفای عاجل برای مجروحان و آسیب‌دیدگان خواستارم.

برادر گرامی

این حادثه دردناک به روشنی خطر تروریسم تکفیری را برای همه ملت‌های منطقه و ضرورت همکاری جمعی منطقه‌ای و بین‌المللی را برای مقابله با این تهدید جهانی نشان داد.

مایلم تأکید نمایم جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام حمایت همه جانبه از دولت و ملت کویت در مقابل اقدامات گروه‌های تروریستی، آماده هرگونه همکاری برای مبارزه با این پدیده شوم می‌باشد.

از خداوند متعال سربلندی، عزت و موفقیت روزافزون جنابعالی را خواستارم.

دکتر علی لاریجانی- رئیس مجلس شورای اسلامی

captcha