برگزاری یادواره 12 شهید مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3313190
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

برگزاری یادواره 12 شهید مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سومین یادواره 12 شهید مبارزه با مواد مخدر و تجلیل از فعالان این عرصه استان 26 خرداد سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سید ناصر رضایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد امروز، 21 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر از 20 خرداد تا پنج تیر‌ماه سال‌جاری، از برگزاری سومین یادواره 12 شهید مبارزه با مواد مخدر و تجلیل از فعالان این عرصه استان 26 خرداد سال‌جاری خبر داد.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی در اجتماعی کردن و آگاهی‌بخشی به جامعه در مورد مواد مخدر ایفا کنند، افزود: ما بر مبنای سیاست نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنیم با گسترش برنامه‌های فرهنگی با این پدیده شوم مبارزه کنیم.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار فرهنگ‌سازی برای مبارزه با این پدیده شوم از مهد کودک‌ها آغاز شده، یادآور شد: در مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و سایر بخش‌ها آموزش‌های لازم به مردم ارائه می‌شود.

captcha