توجه به تشکل‌های مردم‌نهاد قرآنی در سال ۹۳ اقدامی دلگرم‌کننده بود + فیلم
کد خبر: 3089362
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
افتخاری:

توجه به تشکل‌های مردم‌نهاد قرآنی در سال ۹۳ اقدامی دلگرم‌کننده بود + فیلم

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به تشکل‌های مردم‌نهاد قرآنی در سال ۹۳ یکی از قدم‌های دلگرم‌کننده در حوزه امور قرآنی بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در دیدار نوروزی جامعه قرآنی که عصر روز گذشته، 15 فروردین‌ماه در خبرگزاری ایکنا برگزار شد اظهار کرد: سالی که آغاز و پایانش با نام حضرت زهرا(س) است، سال پرخیر و برکتی خواهد بود و در این سال باید قرآنیان پیشتاز در تمامی امور باشند.
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی افزود: در سالی که گذشت موفقیت‌های خوبی در جامعه قرآنی داشتیم که یکی از قدم‌های دلگرم‌کننده توجه به تشکل‌های مردم‌نهاد قرآنی و ادغامی که از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی برای اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی مردمی صورت گرفت، بود.

سال گذشته قوانین خوبی در حوزه تشکل‌های مردم‌نهاد به تصویب رسید
وی افزود: همچنین در سال گذشته قوانین خوبی در جهت استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات برای قرآنیان و تشکل‌های مردم‌نهاد به تصویب رسید که امیدواریم با توجه به نامگذاری سال 94 با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی بیش از پیش استفاده کنیم.
افتخاری با عنوان این مطلب که نامگذاری سال 94 بسیار پربرکت خواهد بود، گفت: امیدواریم با این اقدام وحدت‌آفرین، بتوانیم برنامه‌ریزی بهتری برای هم‌افزایی و پر کردن خلاء‌های موجود در حوزه فعالیت‌های قرآنی داشته باشیم.

استقبال از نظرات و انتقادات قرآنیان در مجلس شورای اسلامی
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در مجلس شورای اسلامی در خدمت قرآنیان و اعضای جامعه قرآنی هستیم و از طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی استقبال می‌کنیم و چنانچه اساتید و فعالان جامعه قرآنی نظرات و انتقاداتی داشته باشند، می‌توانند به ما منتقل کنند که در مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
وی در پایان گفت: همچنین در مجلس شورای اسلامی آمادگی برگزاری جلساتی با حضور اساتید و مسئولان قرآنی برای ارزیابی فعالیت‌های قرآنی را داریم تا بتوانیم از فرصت‌های موجود بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم. همه ما قرآنیان از یک خانواده هستیم و باید بتوانیم بخشی از فعالیت‌های قرآنی را پوشش دهیم.

captcha