اساتید قرآنی در تهیه طرح‌های قرآنی برای اقشار مختلف یاری کنند + فیلم
کد خبر: 3086272
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳
حشمتی:

اساتید قرآنی در تهیه طرح‌های قرآنی برای اقشار مختلف یاری کنند + فیلم

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در دیدار نوروزی فعالان قرآنی کشور که روز گذشته در ایکنا برگزار شد از اساتید قرآنی جهت ارائه برنامه برای جمعیت‌های مختلف کشور، درخواست یاری کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم دیدار نوروزی جامعه قرآنی  کشورمان که روزگذشته 15 فروردین‌ماه در سالن کنفرانس خبرگزاری ایکنا برگزار شد، در  سخنانی با اشاره به جلسه 14 فروردین دولتی‌ها، گفت: در جلسه‌ای که با حضور رئیس جمهور برگزار شد اعلام شد که در هر عملیاتی که رمز آن حضرت فاطمه(س) بوده عاقبتش چیزی جز پیروزی نبوده است.
وی در ادامه به آغاز سال 1394 و همزمانی آن با ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: سال جدید سال پیروزی و موفقیت ملت ایران است و امیدواریم بتوانیم در این سال به موفقیت‌های خوبی دست یابیم.
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در حوزه عمومی فعالیت‌های قرآنی کشورمان کارهای خوب و مفیدی اجرا شده است اما این کافی نیست، نهادها و جمعیت‌های مختلفی در جامعه وجود دارد که باید برنامه‌های قرآنی را برای آنها ارائه دهیم.
حشمتی در ادامه اظهار کرد: یکی از این جمعیت‌ها بنیاد نخبگان جمهوری اسلامی ایران است که با 30 هزار نفر جمعیت از ما تقاضای برنامه‌های اختصاصی قرآنی داشته است، بنابر این جمعیت‌هایی از این دست وجود دارد که نیاز به برنامه‌های قرآنی ویژه‌ای دارند.
وی با بیان اینکه در این زمینه نیاز به برنامه‌هایی در موضوعات مختلف داریم، گفت: در حال حاضر نزدیک به 20 حوزه و جمعیت همچون جمعیت نخبگان، بنیاد شهید، دانشگاه‌های بزرگ تهران همچون دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تهران وجود دارند که نیاز به برنامه‌های اختصاصی قرآنی دارند.
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بر همین اساس از همه فعالان و اساتید قرآنی عاجزانه درخواست داریم که در ارائه برنامه‌های تخصصی ما را یاری کنند و تقاضا دارم اگر به جلسات هم اندیشی و ... دعوت شدند دعوت‌ها را اجابت کنند تا بتوانیم برنامه‌های درخوری را برای این جمعیت‌ها طراحی کنیم.
حشمتی در پایان با تأکید بر اینکه در زمینه طراحی برنامه برای این جمعیت‌ها نیاز به کمک داریم، یادآور شد: در این زمینه همه فعالان و اساتید قرآنی باید ما را یاری کنند.

captcha