متخلق به اخلاق حسنه از مهم‌ترین شاخصه‌های مدیران نظام است
کد خبر: 3006387
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه:

متخلق به اخلاق حسنه از مهم‌ترین شاخصه‌های مدیران نظام است

کانون خبرنگاران نبأ/ نیکسا سلطانی: علیرضا بصیری گفت: متخلق به اخلاق حسنه و برخورد شایسته با ارباب رجوع از شاخصه‌های مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای خدمت‌رسانی است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، علیرضا بصیری، فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن بهار فاطمی با تأکید بر رعایت شئون دینی و مذهبی در این ایام، گفت: تکریم تقویم مذهبی در راستای اعتلای کمال انسانی و جامعه اسلامی حائز اهمیت است. تبریک یعنی دید و بازدید خود را با این امور برکت دهیم.

وی بیان کرد: خداوند متعال به پیغمبر(ص) می‌فرماید «ما به تو کوثر دادیم» و مراد از این کوثر، حضرت فاطمه زهرا(س) است؛ کوثر به معنای خیر فراوان و کثیر است. عطا و بخشودگی خداوند بزرگ به بهترین فرد هستی کوثر و خیر فراوان است. ما نیز می‌توانیم با نیتی خالصانه و همتی ژرف و خدمت بی‌منت و دستگیری از دیگران تا حدودی  این فرمایش گوهربار را عملی کنیم، یعنی خود و کارهای خود را تا آنجا که می‌شود به خیر زیاد و کوثر تبدیل کنیم.

بصیری افزود: عید امسال با شهادت حضرت زهرا(س) مقرون است و به عبارت دیگر تبریک عید با کوثر قرآن مقرون است و معنای تبریک و کوثر نیز به هم نزدیک است، بیائیم در صله ارحام  تبریک ظاهری را پر معنا کنیم و البته این نیاز به استمداد از خداوند و توفیق الهی دارد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه، اقدامات مؤثر در حوزه‌های مذهبی، فرهنگی، توسعه و آبادانی شهر را مطلوب و رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: متخلق به اخلاق حسنه و برخورد شایسته با ارباب رجوع از شاخصه‌های مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای خدمت‌رسانی است. از دستگاه‌های متولی، دفتر امام جمعه، شهرداری و شورای اسلامی شاهین‌شهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه برادران و خواهران، و کلیه نیروهای نظامی و انتظامی به‌دلیل فعالیت‌های بی‌دریغ‌شان تقدیر و تشکر می‌کنم.

در پایان ضمن تأکید به دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مسافران نوروزی، یادآور شد: فرمانداری شهرستان به‌صورت آماده‌باش و 24 ساعته آماده پاسخ‌گویی و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات مردمی است و ستاد اسکان میهمانان نوروزی شهرداری شاهین‌شهر نیز طبق سنوات قبل به‌طور جدی و شبانه‌روزی در خدمت مسافران بوده و شایسته است از همدلی و همراهی شهردار و شورای اسلامی شهر  قدردانی کرد.

captcha