لازمه تحقق تمدن نوین اسلامی تشکیل جامعه اسلامی برمبنای انقلاب اسلامی است
کد خبر: 2696450
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵

لازمه تحقق تمدن نوین اسلامی تشکیل جامعه اسلامی برمبنای انقلاب اسلامی است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین با بیان اینکه لازمه تحقق تمدن نوین اسلامی تشکیل جامعه اسلامی برمبنای انقلاب اسلامی است، گفت: تلاش اصحاب رسانه باید بر مبنای صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی به جهان باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین پیش از ظهر امروز، 21 دی در همایش بسیج رسانه که همزمان با سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر در سالن شهید حسن‌پور برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم معرفی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان این نظام هیچ‌گاه راضی به استمرار انقلاب اسلامی با تکیه بر آرمانهای خود نبوده‌اند، افزود: نقش اصحاب رسانه در بیان دستاوردها و همچنین صدور آرمانهای انقلاب اسلامی به ملت‌های آزاده بی‌بدیل است.

شاهرخی با بیان اینکه  یکی از اصلی‌ترین رموز استمرار انقلاب اسلامی، استقامت و ایستادگی بر روی آرمانهای به حق خود است، تأکید کرد: امروز ملت‌های آزاده و حق‌طلب ندای آرمانخواهانه و استبدادستیز ملت ایران را شنیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه لازمه تحقق تمدن اسلامی تشکیل جامعه اسلامی بر مبنای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: جز 8 سال دفاع مقدس، در هیچ صحنه ای در طول تاریخ چند صد سال اخیر بشر نمیتوانیم اتحاد دو بلوک شرق و غرب را بر علیه ملتی مشاهده کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه فعالان عرصه رسانه وامدار مردم هستند، عنوان کرد: با توجه به جایگاه اصحاب رسانه، نقش رسانه در تداوم انقلاب اسلامی و افزایش کیفیت و کمیت خدمت رسانی به مردم بی‌بدیل و منحصر به فرد است.

وی یکی دیگر از رسالت‌های اصحاب رسانه را ایجاد حس مطالبه‎‌گری در مردم دانست و ادامه داد: رسانه می‌تواند با مطالبه گری از مسئولین زمینه خدمت رسانی به مردم در جامعه را فراهم و مشکلات جامعه را با استمداد از مردم و از طریق پاسخگویی شفاف مسئولین مرتفع سازد.

شاهرخی با اشاره به اینکه یکی از شروط تحقق جامعه اسلامی حضور دولتمردانی در سطح دولت اسلامی است، تأکید کرد: تمام تلاش دشمن بر این است تا مانع تحقق دولت اسلامی در جامعه شود و رسانه‌ها نقش منحصر به فردی را در شکست این تلاش ها بر عهده دارند.

وی در خاتمه خواستار اهتمام ویژه رسانه بر انتقاد سازنده و کارگشا تأکید کرد و یادآور شد: اگر رسانه‌ها بتوانند کارکرد واقعی خود را پیدا کرده و در جامعه پیاده کنند بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد.

captcha