حماسه ۹ دی پایانی بر توطئه گسترده دشمنان نظام اسلامی بود
کد خبر: 2648013
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

حماسه ۹ دی پایانی بر توطئه گسترده دشمنان نظام اسلامی بود

گروه سیاسی: فرمانده سپاه صاحب الامر استان(عج) با اشاره به حماسه ماندگار ۹ دی گفت: مردم با خلق یک روز باشکوه نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از قزوین، با بیان اینکه فتنه سال 88 با حرکات واغتشاشات دشمنان داخلی و خارجی رخ داد و آن سال علاوه بر هتاکی به امام راحل به ساحت مقدس امام حسین (ع) و عاشورا نیز بیحرمتی شد.

وی افزود: آحاد جامعه پس از آنکه هتاکی و بی‌حرمتی نسبت به مقدسات اسلام و نظام را در فتنه 88 مشاهده کردند، دیگر نتوانستند این حرکات شوم را تحمل کنند، به همین دلیل سه روز پس از عاشورای سال 88 یعنی در 9 دی ماه به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند و حماسه‎‌ای بی نظیر خلق کردند.

شاهرخی عنوان کرد: با خلق حماسه 9 دی تمام غائله‌ها و حرکات خبیثانه دشمنان خارجی و افراد اجیر شده و فریب خورده داخلی خاتمه یافت و مردم با حضورخود اثبات کردند همواره پای نظام و رهبری بوده، هستند و خواهند بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان(عج)  با اشاره به اینکه کالبدشکافی فرهنگی فتنه 88 و تبیین ابعاد حماسه 9 دی برای مردم از سوی مسئولان ضروری است، خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی به فرموده رهبر معظم انقلاب بر خاسته از بصیرت بود وبه یقین این حماسه بی نظیر همیشه در تاریخ این نظام اسلامی ماندگار و فراموش نشدنی است.

captcha