دانشجویان در مقابله با جنگ نرم نقش مؤثری دارند
کد خبر: 2620264
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۱

دانشجویان در مقابله با جنگ نرم نقش مؤثری دارند

گروه سیاسی: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان گفت: جنگ دشمنان در دانشگاه‌ها به سرعت در حال گسترش است و باید با آن مقابله کنیم و نگذاریم بیش از این پیشروی کند، البته دانشجویان می‌توانند با ذوق و هنر خود به دشمن هجوم آورند و اجازه تلاش بیشتر به آنها را ندهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‎الاسلام علیرضا عرب‌پور، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان روز گذشته، 25 آذر در مراسم یادواره شهدای دانشجوی شهرستان بم با گرامیداشت 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: خون شهیدان ما وحدت‌آفرین بود و دل‌های مردم را با انقلاب اسلامی گره زد.
وی افزود: همین خون شهیدان ما بود که پرچم اسلام را در سراسر دنیا برافراشت و سبب شد تمام ارزش‌های دینی احیا شود، البته در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل توفیقات فراوانی که به دست می‌‌آمد همه با لطف و عنایت خداوند بود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: دوران غیبت امام زمان(عج) یک سنجش است و ما باید انقلابی بودن خود را ثابت کنیم و نشان دهیم که حامی ولایت‌فقیه هستیم. چنگ زدن به ریسمان الهی توفیق می‌خواهد که شهدای ما به این توفیق الهی دست پیدا کردند.
وی با بیان اینکه همواره دو علم حق و باطل وجود دارد، متذکر شد: امروز باید همه ما روشنگری کنیم و بصیرت‌افزایی داشته باشیم، چراکه دشمن با جنگ نرم خود در حال ضربه زدن به ماست.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان یادآور شد: جنگ دشمنان در دانشگاه‌ها به سرعت در حال گسترش است و باید با آن مقابله کنیم و نگذاریم بیش از این پیشروی کند، البته دانشجویان می‌توانند با ذوق و هنر خود به دشمن هجوم آورند و اجازه تلاش بیشتر به آنها را ندهند.
حجت‎الاسلام عرب‌پور با تقدیر از عزاداری‌های باشکوه مردم بم در ایام محرم و صفر، بیان کرد: قرار گرفتن در مسیر کربلا و همراه بودن با امام حسین(ع) اسباب و لوازمی می‌خواهد که اگر آنها را نداشته باشیم، نمی‌توانیم از کربلا الگوبرداری کنیم.
وی با اشاره به فتنه 88 گفت: افراد زیادی در این حادثه بودند که نتوانستند زیر پرچم جمهوری اسلامی بمانند و به انقلاب خیانت کردند.
یادآورمی‌شود، در حاشیه این یادواره نمایشگاه فرهنگی مذهبی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج دانشجویی مستقر در دانشگاه‌های شهرستان با موضوعات مهدویت، ما می‌توانیم، سبک زندگی شهدا و عکس شهدای دانشجو و طلبه افتتاح و تا پایان هفته مورد بازدید عموم است.

captcha