شهدای قرآنی در رادیو قرآن معرفی می‌‌شوند
کد خبر: 2614639
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
محمدزاده:

شهدای قرآنی در رادیو قرآن معرفی می‌‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر شبکه رادیویی قرآن آمادگی این شبکه را برای همکاری همه‌جانبه در پوشش رسانه‌ای کنگره سوره‌های سرخ اعلام کرد.

محمدحسین محمدزاده، مدیر رادیو قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به دومین یادواره «سوره‌های سرخ» که نهم دی‌ماه در تهران برگزار می‌شود، یادآور شد: مسئولان برگزاری این یادواره روزهای چهارشنبه هر هفته به همراه سایر مسئولان و چهره‌های قرآنی برای تکریم شهدای قرآنی به دیدار خانواده‌های آنها می‌روند.
وی افزود: قبل از اجرای یادواره سوره‌های سرخ، ما در شبکه رادیویی قرآن به منظور تکریم شهدای قرآنی، بخشی از برنامه صبحگاهی «والشمس» را به معرفی شهدای قرآنی اختصاص داده بودیم، اما به محض اینکه مسئولان سازمان قرآن و عترت بسیج محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ برنامه‌ریزی به منظور برگزاری یادواره سوره‌های سرخ را انجام دادند، همکاری‌های خود را با این سازمان آغاز کردیم.
محمدزاده با بیان اینکه گروه قرآن، اطلاع‌رسانی و فضای مجازی رادیو قرآن حضور فعالی در جلسات این یادواره داشته است، عنوان کرد: تاکنون اطلاع‌رسانی خوبی از دیدارها با خانواده شهدا داشته‌ایم و بنا داریم در روزهای نزدیک به یادواره نیز اطلاع‌رسانی خوبی از این یادواره انجام دهیم.
وی درباره برنامه‌های شبکه رادیویی قرآن در جهت تکریم شهدای قرآنی، گفت: علاوه بر روزهای دوشنبه که در برنامه صبحگاهی والشمس به معرفی شهدای قرآنی می‌پردازیم در برنامه «مجال عروج» که پنجشنبه هر هفته از ساعت 18:30 پخش می‌شود نیز شهدای قرآنی را معرفی می‌کنیم. معرفی و یادبود اساتید قرآنی که در جلسات خود، شهدای قرآنی را تربیت کرده بودند از دیگر برنامه‌های ما در این شبکه رادیویی است.
مدیر رادیو قرآن با اشاره به آنونس تبلیغاتی که در زمان برگزاری یادواره از شبکه رادیویی قرآن پخش خواهد شد، ادامه داد: همچنین آمادگی برای پخش مستقیم یادواره سوره‌های سرخ را نیز داریم که در صورت فراهم آمدن شرایط لازم، مخاطبان شبکه رادیویی قرآن بتوانند این مراسم را به صورت زنده گوش کنند.
وی در ادامه گفت: پخش مستندهای رادیویی از زندگی شهدای قرآنی از دیگر برنامه‌های ما برای معرفی شهدای قرآنی و در راستای اهداف یادواره سوره‌های سرخ است که این مستندها هم‌اکنون از سوی شبکه رادیویی قرآن در حال طراحی است.

captcha