تلاش دشمن برای ایجاد رسوخ فرهنگی در خانواده ایرانی
کد خبر: 2611764
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
شاهرخی تأکید کرد:

تلاش دشمن برای ایجاد رسوخ فرهنگی در خانواده ایرانی

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه شناخت بصیرت و ترویج اصول دینی از اولویت بانوان بسیج طلاب است، بر تلاش دشمن بری ایجاد رسوخ فرهنگی در خانواده ایرانی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین صبح امروز، چهارم آذر‌ماه جمع بانوان مدرسه علمیه فاطمیه با توجه به نقش بسیج در کشور اظهار کرد: بانوان بسیجی در مدارس علمیه باید تلاش کنند تا با پاسخ به شبهات نسل نوجوان و جوان به بایدها ونباید های اساسی جوانان پاسخ دهند.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را می‌کنند تا از طریق جنگ روانی و فاصله انداختن بین مردم و نظام اسلامی به اهداف پلید خود دست یابند.

شاهرخی با بیان اینکه امروز باید قدردان واقعی همه ایثارگران، جانبازان و شهدا باشیم، تأکید کرد: امنیت و پیشرفت این نظام برآمده از خون شهدا و مرهون رشادت‌های مردمی است که از تمام هستی خود در این مسیر گذشتند.

فرمانده سپاه صاحب‌‌الامر(عج) استان قزوین، ادامه داد: دشمن همیشه در تلاش بوده تا با انواع ابزارهای فرهنگی و تبلیغی در بین بانوان و خانواده‌ی ایرانی رسوخ فرهنگی ایجاد کند و در این بین وظیفه طلاب و بانوان مؤمنه بیش از هر کس دیگری است تا از ایجاد این رسوخ جلوگیری کنند.

وی با اشاره به شعار برخی افراد مبنی بر جدایی دین از سیاست، بیان کرد: بانوی طلبه ایرانی و بسیجی نقش بزرگی در ساخت بنیان‌های دینی و فرهنگی جامعه، احیای دین و ترویج احکام دینی و قرآنی را بر عهده دارد.

شاهرخی لازمه مبارزه با رسوخ فرهنگی دشمن در میان خانواده‌ها را داشتن بصیرت و شناخت توطئه‌های دشمنان دانست و عنوان کرد: نقش بانوان بسیجی طلاب حوزه های علمیه در مبارزه با توطئه‌های فرهنگی بی‌بدیل و ممتاز است.

captcha