كسب مقام سوم مسابقات كشوری حفظ قرآن توسط بانوی لرستانی
کد خبر: 2581392
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶

كسب مقام سوم مسابقات كشوری حفظ قرآن توسط بانوی لرستانی

گروه فعاليت‌های قرآنی: فاطمه دبيری، از حافظان لرستانی است كه در مسابقات كشوری قرآن ويژه دانش‌آموزان به ميزبانی استان قزوين موفق به كسب رتبه سوم اين مسابقات در رشته حفظ شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه لرستان، فاطمه دبيری، از حافظان لرستانی و قرآن‌آموز مؤسسه قرآنی صاحب‌الزمان(عج) شهرستان ازنا است كه در مسابقات كشوری قرآن كريم ويژه دانش‌آموزان كه طی هفته گذشته به ميزبانی استان قزوين برگزار شد، موفق به كسب رتبه سوم اين مسابقات در رشته حفظ شد.
اين حافظ لرستانی در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه لرستان با بيان اينكه دوره‌های عمومی تربيت معلم مفاهيم و قرائت سطح پنج را با موفقيت گذرانده‌ام، گفت: فعاليت قرآنی خود را از 9 سالگی آغاز كرده‌ام و موفقيت‌های پی درپی و كسب عناوين برتر در مسابقات منطقه‌ای و استانی و كشوری راه پيدا كردم و سال گذشته نيز رتبه دوم مسابقات قرائت قرآن را كسب كردم.
وی نقش مربيان قرآن و والدين را در تربيت قرآنی فرزندان بسيار مهم و اساسی برشمرد و اضافه كرد: تمام موفقيت‌های خود را مرهون تشويق‌ها و زحمات و صبوری پدر و مادرم و اقدامات مربی دلسوزم مهری جهانمردی در جهت ارائه نرم‌افزارها و ابزارهای قرآنی و البته تلاش و پشتكار و توكل به خدا می‌دانم.
دبيری خواستار حمايت بيشتر مسئولان استانی از جامعه قرآنی شد و خاطرنشان كرد: حمايت‌های مالی و معنوی مسئولان عامل مهمی در تشويق و موفقيت فعالان قرآنی است لذا با قدردانی از زحمات دست‌اندركاران قرآنی در جهت پيشرفت و تعالی جامعه قرآنی استان سهيم باشند.
اين حافظ ممتاز لرستانی در پايان متذكر شد: بنده فعاليت خود را از سوم ابتدايی با جزء 30 و با آموزش‌های ابتدايی و تجويد آغاز كردم و اكنون در سن 17 سالگی كه حافظ كل قرآن هستم بركات و آثار معنوی فراوانی از قرآن را در زندگی درك كردم كه قابل شمارش نيست به همين جهت از تمام همسالان خود دعوت می‌كنم كه به اين عرصه پر خير و بركت قرآن وارد شده و با توكل و اميد به خدا كار خود را آغاز كنند و قطعاً بركات آن ‌را در زندگی خواهند چشيد.
captcha