برگزاری دوره تربيت مربی قرآن با تخصص كودك و خانواده در مدرسه دانشجويی دانشگاه تهران
کد خبر: 2521111
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶

برگزاری دوره تربيت مربی قرآن با تخصص كودك و خانواده در مدرسه دانشجويی دانشگاه تهران

مدرسه دانشجويی قرآن و عترت دانشگاه تهران دوره فشرده و تخصصی را برای آماده‌‌سازی افراد علاقه‌مند به فعاليت در تابستان برای كودكان، نوجوانان و خانواده‌ها برگزار می‌كند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، مدرسه دانشجويی قرآن و عترت دانشگاه تهران دوره فشرده و تخصصی را برای آماده‌سازی مربيان علاقه‌مند به فعاليت در تابستان برای كودكان، نوجوانان و خانواده‌ها برگزار می‌كند. شروع دوره از روز 15ارديبهشت‌ماه سال جاری به مدت 10 هفته و در روزهای دوشنبه (بعد از ظهر) و سه‌شنبه (صبح تا ظهر) خواهد بود.
اين دوره وِيژه بانوان است و آقايان علاقه‌مند به اين موضوع نيز می‌توانند با ثبت نام در دوره تدبر در قرآن آقايان، ادامه مباحث مرتبط با كودك و نوجوان و خانواده را در كلاس‌های مدرسه اهل بيت نبوت(ع) كه زيرمجموعه مدرسه قرآن و عترت دانشگاه تهران است، پيگيری كنند.
شركت در كلاس‌های اين مجموعه محدوديت ويژه سنی يا تحصيلی يا هزينه‌ای ندارد ولی برای دوره تربيت مربی محدوديت در تعداد نفرات برای ترم جاری وجود دارد كه با مراجعه سريع‌تر و پيش ثبت نام و برگزاری آزمون از كتاب تعليم و تربيت در اسلام شهيد مطهری، افراد انتخاب خواهند شد.
همچنين، آخرين فرصت برای ثبت نام در اين دوره‌های قرآنی تا روز 10 ارديبهشت‌ماه سال جاری خواهد بود و شروع كلاس‌ها نيز از 15 ارديبهشت‌ماه سال جاری است.
يادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت ثبت نام در اين دوره می‌توانند با شماره 88968309 تماس بگيرند و يا به نشانی تهران، بلوار كشاورز، ابتدای خيابان 16 آذر، پلاك 25، طبقه دوم مراجعه كنند.
captcha