«مسيح معاصر»؛ ويژه‌برنامه شهرداری منطقه 13 به‌مناسبت سالگرد رحلت امام خمينی
کد خبر: 1656292
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۵

«مسيح معاصر»؛ ويژه‌برنامه شهرداری منطقه 13 به‌مناسبت سالگرد رحلت امام خمينی

گروه اجتماعی: «مسيح معاصر» عنوان يكی از ويژه‌برنامه‌های شهرداری منطقه 13 تهران به‌مناسبت نوزدهمين سالگرد رحلت امام راحل است كه 12 خردادماه جاری به اجرا درمی‌آيد.

«مهدی فتحی» معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه 13 شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، با بيان اين مطلب گفت: در آستانه نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خمينی(ره) و تقارن آن با ايام فاطميه، معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه 13 تهران در نظر دارد تا بيش از برگزاری مراسم عزاداری، به سيره عملی و تبيين انديشه امام به‌منظور كاربردی كردن آن در جامعه امروز و آشنا كردن نسل جديد توجه كند.
وی در ادامه از برپايی ويژه‌برنامه «مسيح معاصر» در اين منطقه به همين مناسبت خبر داد و افزود: اين مراسم با هدف تجديد بيعت با آرمان‌های رهبر كبير انقلاب، روز يكشنبه 12 خردادماه جاری از ساعت 17تا 19 در فلكه دوم نيروی هوايی منطقه 13 برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه 13 شهرداری تهران همچنين درباره اين مراسم خودجوش مردمی تصريح كرد: سخنرانی، مداحی و تواشيح،‌ برگزاری مسابقات ميدانی و ... از جمله برنامه‌های اين مراسم است.
فتحی با اشاره به برخی از برنامه‌های مردمی و محلی اين منطقه گفت: روز دوشنبه 13 خردادماه جاری پس از برگزاری نماز مغرب و عشا در 13 مسجد اين منطقه ويژه‌برنامه‌ای به مناسبت سالگرد رحلت امام راحل و ايام فاطميه به‌طور همزمان برگزار خواهد شد.
وی برگزاری نمايشگاه عكس با همكاری ستاد بزرگداشت رحلت امام خمينی(ره) در چهار ناحيه منطقه 13، توزيع بسته‌های فرهنگی در سالروز رحلت امام خمينی(ره) همزمان با 14 خردادماه جاری در ميان زوار و برپايی ايستگاه بزرگ فرهنگی در نزديكی حرم مطهر در روزهای 14 و 15 خردادماه را از ديگر برنامه‌های اين ايام دانست.
فتحی در پايان اظهار كرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه 13 تهران در نوزدهمين سالگرد امام خمينی(ره) دو كتاب با عناوين «او يك امام بود» ويژه گروه سنی كودك و نوجوان و «امام ايثار» ويژه گروه بزرگسال را تأليف كرده است.
captcha