ایجاد مباحث غیراخلاقی بنیان خانواده‌های ایرانی را متزلزل می‌کند
کد خبر: 1473553
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳

ایجاد مباحث غیراخلاقی بنیان خانواده‌های ایرانی را متزلزل می‌کند

گروه اجتماعی: مدرس حوزه امام صادق(ع) نقده گفت: ایجاد مباحث غیر‌اخلاقی در شبکه‌های ماهواره‌ای متزلزل کننده بنیان خانواده‌های ایرانی و اسلامی است.

حجت‌الاسلام فخرالدین فرهاد مدرس حوزه امام‌صادق(ع) نقده در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: برنامه‌هایی که کشورهای غربی با اهداف خاص در رسانه‌های عمومی خود به نمایش می‌گذارند موجب از بین رفتن روابط مثبت خانوادگی می‌شود و تفرقه را در بین خانواده‌ها ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در جامعه بی‌بند و باری را رواج می‌دهند و با شناسایی علایق افراد به آرامی در افکار خانواده‌ها نفوذ می‌کنند و آنان را به سوی سبک زندگی غربی سوق می‌دهند.

حجت‌الاسلام فرهاد،گفت: رسانه‌های غربی برای اینکه به اهداف شوم خود برسند فیلم‌های ظاهری را که افکار غیر‌اخلاقی در آن قابل مشاهده است را استفاده می‌کنند.

وی افزود: این گونه فیلم‌ها بدون اینکه خود فرد متوجه شود افکار و اعتقادات او را نشانه می‌گیرد و او را از اهداف عالی انسان دور می‌سازند و به سوی تباهی می‌کشاند.

حجت‌الاسلام فرهاد با بیان اینکه زیر نویس‌های و پیام‌های بازرگانی پخش شده در حاشیه فیلم‌ها و سریال‌های ماهواره‌ای از اهداف خاصی برخوردار هستند،گفت: ما مسلمانان نباید از هدف اصلی که قرآن و راهی که پیامبر گرامی اسلام(ص) به آن سفارش کرده است دور شویم  فریفته هوس‌های دنیوی شویم .

مدرس حوزه امام‌صادق(ع)نقده، در پایان افزود: اسلام کامل‌ترین دین الهی است و هیچ دستوری را مغایر با عقل و منطق به انسان‌ها نداده است بنابراین مخالفت با دین اسلام و اجرا نکردن دستورات قرآن کاری به دور از منطق است.

captcha