نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل و ماندگار است
کد خبر: 1453142
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل و ماندگار است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین با بیان اینکه نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل و ماندگار است، گفت: حضور مؤثر روحانیت در جبهه به ما امیدواری و دلگرمی می‌داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، صبح امروز، یکم مهر در همایش بزرگداشت دفاع مقدس که با حضور جمعی از اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد، اظهار کرد: حضور روحانیت در هشت سال دفاع مقدس حضوری پر رنگ بوده و باید با قدرت بگوییم که دفاع مقدس و روحانیت پیوند عمیقی با یکدیگر دارند.

وی با بیان اینکه نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل و ماندگار است، افزود: حضور مؤثر روحانیت در جبهه به ما امیدواری و دلگرمی می‌داد تا مأموریت‌های محوله را به نحو مطلوب انجام دهیم.

شاهرخی از روحانیت به‌عنوان بازوی پرتوان فرمانده‌هان نظامی در جنگ یاد کرد و ادامه داد: ملت مبارز ایران هیچ‌گاه آغازکننده جنگ با کشوری نبوده و تجاوز به دیگران در آیین ملت ایران جایی ندارد.

وی با اشاره به نقش جبهه غرب و نظام سلطه در جنگ با ایران بیان کرد: حمایت و حتی حضور همه‌جانبه نظام سلطه در برابر ملت ایران تأثیری در ملت ایران نداشته و ملت با قدرت، دفاعی مقدس و به یاد ماندنی را خلق کردند.

فرمانده سپاه قزوین ضمن تأکید بر حفظ این دستاوردها بیان کرد: نباید اجازه بدهیم که دستاوردهای حماسه دفاع مقدس کمرنگ شود و باید این ایثارگری‌ها به مردم به‌ویژه میان نسل نوجوان و جوان گسترش پیدا کند.

بنا بر این گزارش، در پایان این مراسم از حجت‌الاسلام سید اسماعیل سدجوادی از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

captcha