برپایی کارگاه آموزشی سلامت در معنویت/ اجرای طرح غربالگری فشار خون و دیابت
کد خبر: 1451601
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

برپایی کارگاه آموزشی سلامت در معنویت/ اجرای طرح غربالگری فشار خون و دیابت

گروه سلامت: هشتمین یادواره شهدا و ایثارگران دانشگاه‌ علوم بهزیستی و توانبخشی، همایش نقش بانوان در دفاع مقدس، طرح غربالگری فشار خون و دیابت و برپایی کارگاه آموزشی سلامت در معنویت بخشی از برنامه‌های فرهنگی بسیج جامعه پزشکی در هفته دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس در کنار برنامه‌های متعدد ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم مناطق محروم استان، برنامه‌های متنوع فرهنگی دیگری را برای این مقطع زمانی در نظر گرفته است.
بدین منظور دانشگاه‌ علوم بهزیستی و توانبخشی صبح روز دوشنبه، 31 شهریورماه هشتمین یادواره شهدا و ایثارگران این مجموعه را سالن شهید چهاردهی مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی برگزار می‌کند.
نقش بانوان در دفاع مقدس
همچنین در این روز همایش بزرگ نقش بانوان در دفاع مقدس نیز به همت کانون بسیج جامعه پزشکی اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود. این مراسم با حضور معصومه آباد، نویسنده کتاب من زنده‌ام در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برپا می‌شود.
طرح غربالگری فشار خون و دیابت
به همت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در از یکم مهرماه به مدت دو روز طرح غربالگری فشار خون و دیابت در ساختمان شماره 1 و 2 ستاد دانشگاه برگزار می‌شود.
برپایی کارگاه آموزشی سلامت در معنویت
همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس، کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری بیمارستان شهید مفتح کارگاه‌های سلامت معنوی و اخلاق حرفه‌ای را با امتیاز باز‌آموزی برگزار می‌کند.
براساس برنامه ریزی صورت گرفته، کارگاه آموزشی اخلاق پزشکی در روز پنجشنبه، سوم مهرماه و کارگاه آموزشی سلامت در معنویت نیز در روز پنجشنبه، 10 مهرماه برپا می‌شود.

captcha