آموزش عقیدتی و فرهنگی به مباحث دوره‌های امدادی اضافه شد
کد خبر: 1448858
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

آموزش عقیدتی و فرهنگی به مباحث دوره‌های امدادی اضافه شد

گروه سلامت: معاون برنامه‌ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از افزودن بسته فرهنگی با موضوعات مختلف عقیدتی به مباحث آموزشی مربی‌گری، بازآموزی و توان افزایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، سعید متانی معاون برنامه‌ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریت جهادی گفت: با توجه به عنوان نامگذاری امسال و تأکید ریاست سازمان امداد و نجات، بسته آموزش فرهنگی و عقیدتی به مباحث آموزشی مربی‌گری، بازآموزی و توان‌افزایی هلال احمر اضافه شد.
وی افزود: از این پس در تمام برنامه‌های تربیت مربی آموزش مباحث فرهنگی و عقیدتی گنجانده می‌شود.
متانی ادامه داد: بسته‌های فرهنگی با همکاری معاونت فرهنگی تدوین و به تمامی مرکز استان‌ها بخش‌نامه شد تا امدادگران در دوره‌های آموزشی با ارزش‌های ایثارگری، آموزه‌های دینی، حسن خلق و اهمیت موضوعات فرهنگی بیشتر آشنا شوند.
وی با اشاره به اینکه آموزش بسته‌های فرهنگی برای اولین بار در دوره‌های بازآموزی مربیان طی روز گذشته ارائه شد، اظهار کرد: در برنامه‌های آتی همچون دوره برگزاری کوهستان در چهارمحال بختیاری و دوره مهارتی امداد یاسوج نیز این بسته‌ها به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد‌شد.

captcha