ائمه جمعه پشتوانه مقتدر انقلاب در برابر نظام سلطه محسوب می‌شوند
کد خبر: 1447266
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴

ائمه جمعه پشتوانه مقتدر انقلاب در برابر نظام سلطه محسوب می‌شوند

گروه سیاسی: فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از ائمه جمعه و جماعات به عنوان پشتوانه مقتدر انقلاب در برابر نظام سلطه یاد کرد و گفت: ماهواره ابزار دشمن برای تخریب باورها و اعتقادات مردم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)از قزوین، محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، پیش از ظهر امروز، 15 شهریور در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که با حضورنماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین در دفتر امام جمعه تاکستان برگزار شد، اظهار کرد: ائمه جمعه وروحانیت پشتیبانی قوی ومقتدر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه و روحانیت به عنوان عضوی قوی و مقتدر برای انقلاب در جبهه جنگ نرم هستند، افزود: حضور ائمه جمعه و جماعات در این جنگ نابرابر خنثی کننده تمام توطئه‌های دشمنان است.

شاهرخی ادامه داد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همسو با منویات فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای وپشتیبانی ملت ایران و روحانیت در برابر هر گونه تهدیدات دشمنان با قدرت ایستاده و همچنان در این مسیر حرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان برای نسل نوجوان وجوان بخصوص خانواده‌ها بیان کرد: شکست دشمن در جنگ سخت در برابر ملت ایران باعث شده تا امروز جنگ دیگری را در برابر ملت ایران آغاز کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج)استان قزوین مهم‌ترین ابزار دشمن در جنگ نرم در برابر ملت ایران را ماهواره دانسته و تأکید کرد: تلاش دشمن بر این است تا با ماهواره و دنیای مجازی باورها و اعتقادات مردم تخریب شود.

وی نقش ائمه جمعه در این جنگ نرم را بسیار مهم و حساس دانسته و یادآور شد: تریبون نماز جمعه و جماعات یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های مبارزه با دشمن در عرصه نبرد نرم است و ائمه جمعه و جماعات باید قدر این فرصت طلایی را بدانند.

captcha