پویایی انقلاب تنها با الگوپذیری از مکتب امام حسین(ع) ممکن است
کد خبر: 1442216
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹

پویایی انقلاب تنها با الگوپذیری از مکتب امام حسین(ع) ممکن است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین گفت: تا زمانی که در مکتب امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) قرار داریم انقلاب اسلامی پویا، سرزنده و با نشاط باقی می‌ماند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین روز گذشته، 31 مرداد در یادواره شهدای رازمیان که از سوی ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) قزوین برگزار شد، با بیان اینکه هدف از جنگ تحمیلی تصرف ذهن‌ها، اعتقادات و آرمان انقلاب اسلامی بود، گفت: از بین بردن انقلاب اسلامی مهم‌ترین خواسته دشمن در حمله به ایران اسلامی بود.

وی با اشاره به شکل‌گیری جبهه نفاق در برابر ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس، عنوان کرد: در هیچ عرصه‌ای نمی‌توان یافت که بلوک‌های شرق و غرب بر سر موضوعی اینقدر اتحاد داشته باشند.

شاهرخی ایستادگی ملت ایران را در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: با تحقق آرزوی مردم ایران و شکل‌گیری انقلاب اسلامی آرمان‌های اسلامی در جهان نفوذ پیدا کرد.

وی تأکید کرد: همان اراده‌ای که باعث شد انقلاب اسلامی ایران در برابر ژاندارم منطقه ایستادگی کند و نظام شاهنشاهی را براندازی کند، بر استمرار این انقلاب هم باقی ماند و باعث پیروزی ملت ایران ‌برابر نظام سلطه شد.

این فرمانده سپاه شرط پویایی و حرکت بالنده انقلاب اسلامی را حرکت در مسیر شهدا و امام حسین(ع) دانست و بیان کرد: پویایی انقلاب اسلامی تنها با الگوپذیری از مکتب امام حسین(ع) ممکن است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی را نیز از دیگر دلایل پیروزی این نظام دانست و تأکید کرد: حضور در دفاع مقدس مربوط به قشر خاصی نبود و مردم برای اینکه انقلاب اسلامی را تبلور تمام باورها و سعادت خود را در گرو اهداف انقلاب می دیدند در عرصه جنگ تحمیلی شرکت کردند.

شاهرخی راه عزت، استقلال و آزادی را در گروی حرکت در مسیر شهدا دانست و ادامه داد: و اگر ملتی هویت خود را حفظ کند این ملت سربلند خواهد بود و هر هزینه ای را برای حفظ این انقلاب می پردازد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره شهدا نباید تنها گرامی داشت شهدا باشد، عنوان کرد: باید در این یادواره ها به شهدا می بگوییم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم و یادواره شهدا را برای خود می گیریم.

captcha