پیروزی در دفاع مقدس، ثمره گریه برای امام حسین(ع) و پاسداشت عاشورا است
کد خبر: 1441614
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
محمد شاهرخی:

پیروزی در دفاع مقدس، ثمره گریه برای امام حسین(ع) و پاسداشت عاشورا است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) با بیان اینکه پیروزی در دفاع مقدس، ثمره گریه برای امام حسین(ع) و پاسداشت عاشورا است، گفت: افرادی که گریه برای امام حسین(ع) و روز عاشورا را زیر سوال می‌برند معاند و یا جاهل هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، پیش از ظهر امروز 30 مرداد در یادواره شهدای کارمند استان قزوین که در سالن شهید رجایی قزوین برگزار شد، با بیان اینکه دفاع مقدس در کشور یک حرکت بزرگ بود، اظهار کرد: دفاع مقدس از این حیث دارای اهمیت است هدف دشمن تصرف خاک این کشور نبود بلکه جبهه کفر و نفاق شکیل شد تا چراغ اعتلای کلمه‌‌الله  در ایران اسلامی خاموش شود.

وی با بیان اینکه جبهه مخالف نظام اسلامی به خوبی می‌دانست که استمرار انقلاب اسلامی سرنوشت شومی را برای آنها رقم خواهد زد، افزود: بر اساس همین شناخت تمام کفر با کنار گذاشتن تمام اختلافات خود را برای ایستادگی در برابر ملتی مسلمان و آزاده متحد کردند.

این مسئول با بیان اینکه اراده ای که این انقلاب را پیروز کرد در برابر اراده دشمنان نظام اسلامی نیز پیروز بود، ادامه داد: اراده الهی بر استمرار این انقلاب تا تحقق پیروزی و انقلاب نهایی باقی است و همین امر نیز تا به امروز باعث پیروزی این انقلاب شده است.

شاهرخی انقلاب اسلامی را مختص قشر خاصی ندانست و عنوان کرد: اصلی‌ترین عاملی که باعث شد تا ملت با تمام وجود خود برای دفاع از انقلاب ایستادگی کنند چیزی جز تبلور باورهای مردم در انقلاب اسلامی نبود و این مردم انقلاب اسلامی را تبلور تمامی باورها و آرمانهای خود می‌دانستند.

وی بیان کرد: دشمن در 8 سال دفاع مقدس هویت دینی و ملی این مردم را نشانه گرفته بود و مردم نیز با درک این موضوع که تلاش دشمن برای محو ارزش‌های اسلامی است با جانفشانی دنیا را در برابر عظمت خود با زانو درآوردند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تأکید کرد: تا زمانی که یاد شهدا بر فرهنگ، اعتقادات، باورها و زندگی این مردم حاکمیت دارد انقلاب اسلامی در برابر هر خطری مصونیت خواهد داشت.

وی پشتوانه حرکت مردم در 8 سال دفاع مقدس را باور بر حقانیت راه انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: تا زمانی که در مسیر ولایت قرار داریم شکست وجود ندارد و همیشه پیروز هستیم.

شاهرخی با انتقاد از برخی مطالب بیان شده در صداوسیما مبنی بر فایده گریه برای امام حسین(ع) و روز عاشورا گفت: افرادی که به این راحتی عزاداری و گریه برای امام حسین(ع) را زیر سوال می‌برند یا با عناد نسبت به روز عاشورا سخن می‌گویند و یا نسبت به این روز جاهل هستند.

وی اظهار کرد: حماسه انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس ثمره گریه برای عاشورا  است و این مکتب حسین(ع) است که توانسته شاگردانی را تربیت کند در 8 سال دفاع مقدس با تأسی از قیام عاشورا زیباترین صحنه‌ها را خلق کنند.

مقاومت در غزه نتیجه باور مردم فلسطین به شهادت است

فرمانده سپاه استان قزوین دفاع مقدس، پیروزی حزب‌الله و مقاومت را ثمره گربه برای حسین(ع) و پاسداشت عاشورا دانست و افزود: آنچه امروز در غزه شاهد هستیم  نتیجه باوری است که مردم غزه نسبت به واژه مقدس شهادت پیدا کرده‌اند.

وی بیان کرد: ما با گرامی داشت یاد شهدا زنده‌ایم و با این تفکر که در راه حسین (ع) مرگ معنا ندارد به عالم یادآور می شویم که ملت عاشورایی ایران اسلامی هرگز شهادت را پایان کار نداسته و از شهادت نمی‌هراسد.

شاهرخی در پایان یادآور شد: کسی که به شهادت معتقد است از ایستادگی و مقاومت نمی‌هراسد و هرگز به فکر این نیست که در برابر دشمن چه چیزی را از دست خواهد داد.

captcha