خبرنگاران پیام‌رسان مظلومیت مردم فلسطین به جهانیان هستند
کد خبر: 1437370
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

خبرنگاران پیام‌رسان مظلومیت مردم فلسطین به جهانیان هستند

خبرنگاران افتخاری/ حسینعلی ظفری: عبدالرضا عزیزی در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان شیروان گفت: اگر خبرنگاران نبودند، مردم دنیا اعم از مسلمان و غیر مسلمان به مظلومیت مردم فلسطین به‌ویژه غزه و اشغالگری و درنده‌خویی اسرائیل پی نمی‌بردند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان شیروان اظهار کرد: اطلاع‌رسانی یکی از کارهای مهمی است که باید انجام شود و خبرنگاران جان خود را به خطر انداخته و اخبار جنگ و پیام رزمندگان را از طریق رسانه‌های گروهی به مردم جهان می‌رسانند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود مطالبی در رابطه با پیگیری و جذب اعتبارات استانی در شهرستان، پیشنهاد تأسیس و راه‌اندازی صندوق اعتباری استانی و شهرستانی، صرفه‌جویی در مصرف آب و رفع مشکل کم‌آبی و مهار آب‌های مرزی، توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی، تکمیل بیمارستان در حال ساخت شیروان، گازکشی به روستاهای بالای 20 خانوار، زیباسازی ورودی شهرستان و راه‌اندازی صدا و سیمای ترکی و کرمانجی در استان در جهت گسترش دین و فرهنگ به زبان بومی بیان کرد.

عزیزی پیشنهاد کرد تا با مطرح کردن در شورای اسلامی شهر و تصویب آن میدانی به پاس ارزش‌گذاری به خدمات خبرنگاران به نام خبرنگار شهیدمحمدرضا امانی نام‌گذاری شود.

علی‌اکبر طهماسبی، معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان صارمی و امانی گفت: این آئین با هدف تجلیل از خبرنگاران این قشر زحمتکش و پرتلاش و فعال که بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی به‌صورت شبانه‌روزی پیگیر انعکاس اخبار هستند تا بتوانند کاری را برای مردم عزیز انجام دهند برگزار شد.

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: خبرنگاران باید بدون هیچ‌گونه غرض‌ورزی در جهت شفاف‌سازی مسائل و رفع مشکلات مردم باشند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
-
|
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ - ۱۸:۴۰
0
0
خبرنگاران افتخاری ایکنا خیلی خوب وقایع سطح کشور را که با وجود اهمیتشون به آنها بی توجهی میشه انعکاس میده. واقعا جای خدا قوت داره.
captcha