روز قدس برآمده از متن آرمان‌های انقلاب اسلامی است
کد خبر: 1433033
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

روز قدس برآمده از متن آرمان‌های انقلاب اسلامی است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های انقلاب استکبارستیزی است و روز قدس نیز روز مقابله با استکبار و حمایت از فلسطین است، گفت: روز قدس برآمده از متن آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد:فاجعه‌ای که در غزه به وجود آمده از چند جهت قابل بررسی و تأمل است چرا که آنچه به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی به عنوان یک برنامه چند ده ساله و برای ایجاد حریم امن برای خودش که خطری متوجه‌اش نشود به کشتار مردم بی‌دفاع غزه دست زده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی می‌خواهد طوری عمل کند تا مردم حق خود را نخواسته و به دنبال حقوق خود نباشند و به همین علت به طور سازماندهی شده‌ای به دنبال این مطلب است تا مقاومت را از بین ببرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: مقاومت و محور مقاومت به دنبال این است که اثبات کند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است اما این رژیم نیز می‌خواهد بی‌فایده بودن آن را مطرح کرده و بگوید که اسرائیل دیگر از بین نخواهد رفت.

شاهرخی عنوان کرد: در 10 سال گذشته هم رژیم صهیونیستی همین تصمیم را دنبال کرده و تلاشش را به اتفاق برخی کشورهای عربی در این راستا دنبال کرده است.

وی با اشاره به حوادث سوریه، عراق و دیگر مناطق در غرب آسیا تصریح کرد: سازش‌کاری در بسیاری از مسائل شاید وجود داشته باشد اما غزه و مقاومت سازش‌کار نبوده و سازش نمی‌کند چرا که موجودیت اصلی در آن منطقه دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تأکید کرد: مجامع استکباری این فرزند نامشروع را که اسرائیل نام گذاشتند به وجود آورده و امروز درصدد دفاع از آن هستند و به همین علت نیز امروز از قتل و کشتار کودکان و زنان در غزه توسط این رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

وی عنوان کرد: مردم مسلمان و کشورهای حوزه خلیج‌فارس نیز دلشان با مردم فلسطین است و کافی است تا سیاستمداران آنها فضا را باز بگذارند تا شاهد حمایت مسلمانان از فلسطینی‌ها باشند.

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: افرادی که منافع شخصی و خانوادگی اقتصادی خود را در منافع دینی ارجعیت می‌دهند و در ظاهر مسلمان نیستند کارشان به اینجا ختم می‌شود که مشکلی با اسرائیل نخواهند داشت.

شاهرخی یادآور شد: رسانه‌های استکباری دنیا و همچنین رسانه‌های صهیونیستی به دنبال این هستند تا افکار عمومی را به نوعی اغناء کنند که در غزه جنایت نمی‌کنند و به همین دلیل نیز همه چیز را وارونه نشان می‌دهند اما واقعیت‌ها قابل مشاهده و درک است.

شاهرخی اضافه کرد: تطمیع صاحبان قدرت برای توجیه حملات وحشیانه اسرائیلی‌ها به غزه موجب شده تا تمام این رسانه‌ها چشم خود را به روی حقایق بسته و مسائل را وارونه نشان دهند و افکار عمومی نیز از اطلاعات دقیق بی‌نصیب می‌ماند.

وی با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس امسال تأکید کرد: ما مسلمانیم و در برابر اعتقادات و سرنوشت دیگر مسلمانان نیز مسئول هستیم و نمی‌توانیم در برابر دیگر مسلمانان بی‌تفاوت باشیم و هر جایی که ندای یاری‌خواهی بلند شود و ملتی تحت سلطه باشد باید به یاری آنها بشتابیم و امروز یاری ما از مردم مظلوم فلسطین همین شرکت در راهپیمایی روز قدس است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تأکید کرد: از ویژگی‌های انقلاب اسلامی استکبارستیزی و مقابله با ظالم است است و روز قدس نیز روز مقابله با استکبار و حمایت از ملت‌های مظلوم فلسطین است.

شاهرخی اضافه کرد: مردم بر اساس اعتقاد و دینشان در راهپیمایی روز قدس باشکوه هر چه تمام‌تر حضور داشته و اعلام می‌کنند که بی‌تفاوت به سرنوشت دیگر مسلمانان نبوده و همین حضور نیز موجب امید در بین فلسطینیان خواهد شد.

شاهرخی یادآور شد: مردم بصیر ایران آگاهانه از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و در راهپیمایی روز قدس فریاد «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند چرا که دستور صریح دین ماست که هر کجا ندای یاری شنیدید به یاری او بشتابید.

وی با اشاره به تولی و تبری در دین یادآور شد: در زیارت عاشورا نیز می‌خواهیم انی سلمٌ لمن سالمکم و روز قدس نیز روز تحقق شعارهای ما است که امید داریم امسال نیز همانند سالهای قبل راهپیمایی روز قدس باشکوه هر چه تمام‌تر مردم برگزار شود و زمینه‌ساز سقوط قدرتهای ستمگر باشد.

captcha