شهید مطهری با تألیفات ارزشمند، اسلام را به جهانیان معرفی کرد
کد خبر: 1402226
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

شهید مطهری با تألیفات ارزشمند، اسلام را به جهانیان معرفی کرد

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن گرامیداشت روز معلم، اظهار کرد: شهید مرتضی مطهری با تألیف آثار بسیاری دین اسلام را به جهانیان معرفی کرد و به دلیل این حرکت عظیم هیچ‌گاه یادش از ذهن‌ها پاک نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روز گذشته، 12 اردیبهشت در خطبه‌های نماز ‌جمعه اراک، عزم، اراده و همت را کلید و مهمترین راهکار حل مشکلات جامعه عنوان کرد و از مردم و مسئولان خواست تا با کار و تلاش مجاهدانه کشور را در تمامی زمینه‌ها به حد اعلا برسانند.

وی با تبریک هفته کار و کارگر به تلاش‌گران عرصه تولید و صنعت از فعالان این عرصه خواست با توکل به خدا و استفاده از روش‌های نوین تولید کشور را از واردات بی‌نیاز کنند و قدم در بازارهای جهانی بگذارند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین ضمن گرامیداشت روز معلم، اظهار کرد: شهید مرتضی مطهری با تألیف آثار بسیاری دین اسلام را به جهانیان معرفی کرد و به‌دلیل این حرکت عظیم هیچ‌گاه یادش از ذهن‌ها پاک نمی‌شود.

آیت‌الله دری نجف‌‌آبادی در بخش دیگری از خطبه‌ها، گفت: خلیج فارس هزاران سال است که با نام فارس در نقشه‌های جهانی مطرح می‌شود و عمر برخی از کشورهای مدعی خلیج عرب کمتر از 50 سال است.

وی با اشاره به ائتلاف دو گروه فتح و حماس در فلسطین و نگرانی دشمنان غربی از این اقدام، اظهار کرد: دشمنان این مرز و بوم کینه‌توز هستند و نباید به گفته‌هایشان اعتماد کرد.

خطیب جمعه اراک در پایان در پایان با تبریک ماه رجب، از همگان خواست قدر فرصت‌های الهی این ماه را بدانند.

captcha