مهم‌ترین وظیفه کانون‌های مساجد مقابله با جنگ نرم است
کد خبر: 1384944
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷

مهم‌ترین وظیفه کانون‌های مساجد مقابله با جنگ نرم است

گروه اجتماعی: معاون پژوهش و آموزش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور گفت: مهم‌ترین وظیفه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد مقابله با جنگ نرم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، صبح امروز، یکشنبه 18 اسفند محمدرضا جعفری، معاون پژوهش و آموزش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور در همایش تجلیل از فعالان فرهنگی مساجد کرمانشاه گفت: ستاد عالی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد با 21 سال سابقه عرصه ترویج فرهنگی، فعالیت‌های بی‌شماری را در مساجد سراسر کشور در دستور کار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مقابله با جنگ نرم یکی از مهم‌ترین وظایف کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد به‌شمار می‌آید، عنوان کرد: همانطور که دشمن در جنگ سخت، مراکز راهبردی را برای ضربه زدن در نظر می‌گیرد، در جنگ نرم نیز مراکز راهبردی و حساس را در نظر گرفته و برای ضربه‌زدن به آن‌ها با تمام قوا در تلاش است. ایران بعد از انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی براساس اسلام به دنیا معرفی کرد.

معاون پژوهش و آموزش ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور با بیان اینکه جنگ نرم علیه جهان سوم همیشگی است و چرا جنگ علیه ایران متفاوت است، اظهار کرد: تفکر اسلام ارزش دادن به انسان است و دشمن نمی‌خواهد که این ارزش را حفظ کرده و با وجود تمام افتخارآفرینی‌های ایران اسلامی، سعی در تخریب جایگاه ایران میان دیگر کشورها دارد.

وی در پایان گفت: نباید به دشمنان اجازه دهیم به اهداف شوم خود دست یابند و فعالان فرهنگی مساجد در این عرصه مسئولیت‌های حساسی برعهده دارند.

captcha