مردم مؤمن و ولایت‌مدار هرند گزینه‌های روی میز خود را به جهانیان نشان دادند
کد خبر: 1374203
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۳
با حضور در راهپیمایی 22 بهمن؛

مردم مؤمن و ولایت‌مدار هرند گزینه‌های روی میز خود را به جهانیان نشان دادند

خبرنگاران افتخاری/ علیرضا رجائی هرندی: مردم مؤمن و ولایت‌مدار شهر هرند با حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گزینه‌های روی میز خود را به جهانیان نشان دادند.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مردم فهیم و همیشه در صحنه شهر هرند با حضور در میدان سردار شهید مرتضی امینی هرندی، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را آغاز کردند و در طول مسیر خود تا صحن مطهر امامزاده اسحاق بن‌موسی کاظم(ع) با سردادن شعارهای انقلابی بصیرت و بیداری خود را به جهانیان نشان دادند.



شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با مشت‌های گره کرده با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و اسرائیل اعلام کردند.



در پیشاپیش راهپیمایان امام‌جمعه، بخشدار، جامعه دانشگاهیان، روحانیون، بسیجیان، مسئولان ادارات و نهادهای فرهنگیان، نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند. از نکات قابل توجه این راهپیمای حضور چشم‌گیر دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان  بود که شور و شوق خاصی به راهپیمایی امسال بخشیده بود.



شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن تمثال امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند. از دیگر برنامه‌های راهپیمایی پس از قرائت قرآن، اجرای گروه سرود مدرسه طلوع دانش و سپس، گروه سرود دختران کانون فرهنگی کودک و نوجوان بود که با اجرای سرودی به مناسبت ۲۲ بهمن به مراسم رنگ و بوی دیگری داد.



سپس، امام‌جمعه شهر هرند به ایراد سخن پرداخته و از حضور مردم در این راهپیمایی تشکر کرد و به مسئولان آمریکایی حضور مردم را تنها گزینه روی میز ملت ایران معرفی کرد.



وی در ادامه، به بررسی اوضاع سیاسی جهان و منطقه اشاره و از مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواست که حتی یک گام از حقوق ملت ایران عقب‌نشینی نکنند.



امام‌جمعه هرند سپس، به دیدار روز گذشته خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد که در این دیدار درخواست‌های مردم شرق اصفهان به‌ویژه بخش جلگه را خدمت مقام معظم رهبری رسانده بود.



در پایان این راهپیمایی باشکوه، قطعنامه ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۲ در طلیعه سی و ششمین بهار انقلاب قرائت شد و مردم غیور شهرهرند با سر دادن ندای «الله اکبر» بند‌بند قطعنامه را تأیید کردند.

captcha