دهه فجر، زمینه‌ساز تجدید قوای نیروهای انقلابی است
کد خبر: 1359564
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶
فرماندار فیروزآباد:

دهه فجر، زمینه‌ساز تجدید قوای نیروهای انقلابی است

گروه اجتماعی: دهه فجر زمینه‌ساز تجدید قوای نیروهای انقلابی و تجدید میثاق ملت با انقلاب اسلامی است.


جهانبش بهمنی، فرماندار فیروزآباد در حاشیه برگزاری نخستین نشست هماهنگی دهه فجر این شهرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، گفت: دهه فجر امسال با ماه مبارک مولود نبی مکرم اسلام(ص) تقارن یافته و این خود مایه خیر و برکت است.



وی با تصریح اینکه دهه فجر روزهای ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت ماست، تأکید کرد: دهه فجر زمینه‌ساز تجدید قوای نیروهای انقلابی  و تجدید میثاق ملت با انقلاب اسلامی است.



بهمنی، دهه فجر را فرصت مغتنمی برای تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان ذکر کرد و افزود: همه در این زمینه رسالت سنگینی بر دوش داریم و باید آرمان‌های انقلاب که خون بهای شهدای گرانقدر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است را برای نسل جوان انقلاب بازگو کنیم.



مراسم‌های دهه فجر حالت کلیشه‌ای پیدا نکند



فرماندار فیروزآباد با تأکید بر اینکه نباید مراسم‌های دهه فجر حالت شکلی و کلیشه‌ای پیدا کند، گفت:‌ مراسم‌های دهه فجر باید توسط مردم انجام گیرد زیرا هر ایده و اندیشه و رویدادی که مردمی شد، جاودان و ماندگار می‌شود.



وی بیان کرد:‌ برگزای مراسم و جشن‌های دهه فجر مانند اعیاد شعبانیه باید به صورت خودجوش و توسط مردم صورت گیرد و مسئولان فقط زمینه‌ساز برگزاری جشن و مراسم‌ها باشند.



رئیس ستاد برگزاری دهه فجر فیروزآباد با بیان اینکه در دهه فجر باید خدمات نظام اسلامی و اقدامات انجام گرفته به مردم اطلاع‌رسانی شود، ادامه داد: مسئولان باید با برنامه‌های باکیفیت، متنوع و پرمحتوا در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن پیروزی انقلاب، اهتمام داشته باشند.



بهمنی با تأکید بر اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید نگاه تکلیفی به برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر داشته باشند، گفت: باید با بهر‌ه‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توان شهرستان، برنامه‌های دهه مبارک فجر را به‌طور مطلوب برگزار کنیم.



تشکیل کمیته 10 گانه در فیروزآباد



فرماندار فیروزآباد از تشکیل کمیته 10 گانه ستاد دهه فجر در این شهرستان خبر داد و افزود:‌ در خصوص فضاسازی و آذین‌بندی شهر  و روستا به‌خصوص ورودی‌ها، نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت می‌گیرد.



وی در پایان از اصحاب رسانه نیز خواست برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر با رویکرد مردمی در شهرستان اطلاع‌رسانی خوبی از برنامه‌های دهه فجر داشته باشند.

captcha