11 هزار نسخه بروشور نهم ربیع الاول در کشور منتشر شد
کد خبر: 1353434
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷
از سوی ارشاد قم؛

11 هزار نسخه بروشور نهم ربیع الاول در کشور منتشر شد

گروه هنر: مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از توزیع 11 هزار نسخه بروشور نهم ربیع الاول به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) در بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم حسین نیازمند 21 دی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج)، اظهار داشت: به همین مناسبت 11 هزار نسخه از بروشورها و دیگر منشورات ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی در قم به سایر استان ها نیز ارسال شد.
وی در ادامه به دیگر ویژه برنامه‌های در دست اقدام ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی اشاره و اظهار کرد: تهیه پیک دانش‌آموزی ویژه مدارس ابتدایی و روزنامه دیواری برای مقطع راهنمایی، طراحی و چاپ پوستر نفیس، تولید و پخش برنامه‌های آموزشی و تبلیغی توسط شبکه رادیویی معارف، صدور بیانیه، برگزاری جشنواره خوشنویسی مهدوی، اعزام مبلغ توسط موسسات فعال مهدوی به سایر استان‌ها و نیز برگزاری نمایشگاه‌ها و مسابقات فرهنگی از جمله این برنامه‌ها است.
نیازمند در بخش دیگری از گزارش خود با اشاره به چاپ و توزیع بروشور گمنام آشنا توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، ابراز داشت: این ویژه نامه که با موضوع شهدای گمنام تهیه شده بود، علاوه بر توزیع در مراسم تشییع شهدای گمنام در قم، برای دیگر استان‌های کشور نیز ارسال شد.
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه در ویژه نامه مذکور اطلاعاتی از این شهدای گمنام آمده است، ابراز داشت: مطالب ادبی، مقاله، شعر، روایت، احادیث، سخنان بزرگان و مراجع عظام تقلید در خصوص مقام شهید و شهدای گمنام از جمله مطالب درج شده در این ویژه نامه با عنوان «گمنام آشنا» است.

captcha