به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای لرستان، سعید نورخدایی، معاون توسعه مدیریت و منابع ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای لرستان امروز، هفتم مردادماه در جلسه هماهنگی اربعین حسینی با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و افزایش جمعیت مشتاق به زیارت اباعبدالله حسین(ع) بر ضرورت خدمترسانی بیشتر مجتمعهای خدماتی - رفاهی بینراهی استان تأکيد کرد.
وی با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدماتدهی به زائران حسینی است، ادامه داد: برای تحقق این هدف نظافت داخل نمازخانهها و تجهیز آنها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر در آنها در تمام ساعات شبانهروز، نظافت مستمر سرویسهای بهداشتی و رفع نواقص سرویسهای بهداشتی از مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای لرستان با بیان اینکه ۲۰ مجتمع خدماتی - رفاهی استان آماده خدمترسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی هستند، ادامه داد: با توجه به افزایش میزان ترددهای جادهای در ایام اربعین و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، مجتمعهای خدماتی رفاهی موظف به توجیه نیروهای خدماتی و سایر کارکنان شاغل در واحدهای خدماتی مجموعه خود مبنی بر ارائه خدمات شایسته به زائران در راستای تکریم زوار شدهاند.
نورخدایی اضافه کرد: زائران و کاربران جادهای با ارسال پیامک به سامانه جامع ۱۴۱ و پل ارتباطی سامانههای استانی، نسبت به ثبت شکایات خود اقدام کنند.
انتهای پیام