حمایت بسیج از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 4212758
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹

حمایت بسیج از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان

جانشین ستاد تخصصی اقشار سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: سازمان بسیج سازندگی آمادگی حمایت از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای را در زمینه خرید تولیدات و معرفی دستاوردهای مهارت آموختگان در نمایشگاه‌های سپاه را دارد.

فنی و حرفه ایبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان،‌ به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، محمد قورزایی، جانشین ستاد تخصصی اقشار سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان امروز، ۹ اردیبهشت ماه، در جلسه تخصصی حمایت از مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای که با هدف تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مناسب‌ترین راهکار برای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهدای وحدت در حاشیه شهر زاهدان، افزود: کارگاه‌های آموزشی کم سرمایه‌بر و زود بازده مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مانند؛ تولیدات نان و شیرینی‌جات و داروهای گیاهی بستری مناسب برای اشتغال جوانان سیستان‌وبلوچستان است.

جلیل شهریاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های سپاه سلمان از آموزش‌های مهارتی در بحث تولید و اشتغال گفت: سپاه عرصه مهارت‌آموزی، پروسه اشتغال و درآمد را برای جوانان این استان هموار کرده است و با کمک سازمان‌های مختلف مانند بسیج سازندگی این امر را تسریع می‌کند.

انتهای پیام
captcha