چهارمحال‌وبختیاری، استان برتر در اجرای پویش «ستاره‌های زمین» شد
کد خبر: 4212464
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۷

چهارمحال‌وبختیاری، استان برتر در اجرای پویش «ستاره‌های زمین» شد

آیین اختتامیه یازدهمین همایش سراسری مسئولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر کشور با معرفی چهارمحال‌وبختیاری به‌عنوان استان برتر در بخش ستاره‌ساز و فضای مجازی در شهر مقدس قم برگزار شد.

اختتامیه پویش ستاره‌های زمین

به گزارش ایکنا به نقل از جامعه قرآنی عصر چهارمحال‌وبختیاری، آیین اختتامیه یازدهمین همایش سراسری مسئولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر روز گذشته، هفتم اردیبهشت‌ماه در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی شهر مقدس قم با معرفی و تقدیر از استان‌های برتر در اجرای «پویش ستاره‌های زمین» برگزار شد.

در این آیین، که دبیر استان و برخی دبیران و فعالان شهرستانی جامعه قرآنی عصر چهارمحال و بختیاری حضور داشتند، این استان در بخش «ستاره‌ساز و فضای مجازی» و با کشف ۶۰۰ مربی ستاره‌ساز رتبه برتر کشوری را کسب کرد و تجلیل شد.

در بخشی از پیام تقدیر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، دبیر جامعه قرآنی عصر کشور و دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی خطاب به سیدعبدالله میراحمدی، دبیر جامعه قرآنی عصر چهارمحال‌وبختیاری آمده است: «بدون شک جهاد در عرصه جنگ ترکیبی دشمن بسیار سخت و پیچیده‌تر از دیگر جنگ‌هاست و حضور در این جهاد که گذشت از آبرو، مال و جان را همراه دارد، مردانی با عزم و اراده آهنین می‌طلبد. شما با عنایات الهی و مدد اهل‌بیت(ع) به این میدان کارزار وارد شدید و مجاهدانه در کنار دیگر هم‌رزمان خود در جبهه فرهنگی قرآنی انقلاب اسلامی شب از روز نشناختید. رهاورد تلاش‌های شما فعالان قرآنی موجب تحقق آرزوی بزرگ مقام عظمای ولایت شده و رضایت ایشان را در رمضان ۱۴۴۵ در بر داشت.

مجاهدت‌های شما در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه در بخش ستاره‌سازی و فضای مجازی در استان چهارمحال‌و‌بختیاری ممتاز بوده است و بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های جنابعالی تقدیر و تشکر به جا بیاورم».

در پی کسب این موفقیت، سیدعبدالله میراحمدی، دبیر جامعه قرآنی عصر استان نیز در پیامی از تمامی فعالان عرصه جلسات خانگی و پویش ستاره‌های زمین تقدیر و تشکر کرد که متن این پیام به شرح زیر است: 

«مسئولان جامعه قرآنی عصر استان چهارمحال‌وبختیاری، 

با سلام و احترام

خداوند را شاکریم که زحمات ارزشمند و خالصانه و ماندگار شما همسنگران عزیز در پویش ستاره‌های زمینی، جلسات خانگی قرآن‌ و طرح مسطورا ویژه ماه رمضان سال جاری با بیان خوشحالی امام خامنه‌ای مد ظله العالی موجب پذیرش ولی امر شد که محضر شما عزیزان تبریک و تهنیت می گویم. کسب رتبه ممتاز در کشور در تمامی عرصه‌ها به ویژه ستاره‌سازی و فضای مجازی باعث افتخار استان است. این فتوحات ارزشمند نوش جانتان که با کوشش پیگیر و مستمر شما به ثمر نشست.

لازم است این موفقیت را که با حمایت و همکاری و همراهی ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان به‌ویژه دبير جبهه، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی‌نیا حاصل شد، تبریک بگوییم و تشکر و قدردانی کنیم. امید است در ادامه‌ این حرکت و جریان نورانی به برکت قرآن‌ و عترت(ع) به فتوحات جدید نائل شویم، صلوات.»

انتهای پیام
captcha