ضرورت ترویج فرهنگ و هنر دینی
کد خبر: 4208556
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
امام جمعه بروجرد مطرح کرد

ضرورت ترویج فرهنگ و هنر دینی

امام جمعه شهرستان بروجرد با تأکید بر تعامل و همکاری مسئولان و متولیان دستگاه‌های مختلف در رفع مشکلات مردم گفت: توجه به فرهنگ و هنر دینی ضرورت اساسی است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، شامگاه چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه، در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه، فعالان قرآنی و مساجد شهرستان بروجرد از اهتمام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در رفع مسائل و مشکلات جامعه فرهنگ و هنر قدردانی کرد.

وی ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل در چند روز اخیر گفت: خداوند مصلحت ما را به مراتب بهتر می‌داند و روزه را بر ما واجب کرده‌ است چرا که با 03 روز، روزه درس بندگی، خداشناسی و مردم‌داری می‌آموزیم و با تزکیه روح و جان خود در زمره بندگان صالح خدا قرار می‌گیریم.

حسینی بر تعامل و همکاری مسئولان و متولیان دستگاه‌های مختلف در رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: توجه به فرهنگ و هنر دینی ضرورت اساسی است.

در ادامه نیز مسلم مرادی، فرماندار ویژه بروجرد، با اشاره به اهمیت تقویت امید و نشاط در جامعه، گفت: هنرمندان نقش مهمی را در تقویت نشاط اجتماعی و ارتقای فرهنگ جامعه دارند. جامعه امروزی بیش از هر موضوع دیگر نیازمند توجه به بخش‌های اجتماعی است که هنر این ظرفیت را دارد.

مرادی به ظرفیت‌های بروجرد در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و قرآنی اشاره کرد و افزود: هنرمندان شهرستان بروجرد در سال ۱۴۰۲ افتخارات بسیاری را برای این شهرستان رقم زدند.

فرماندار بروجرد با تأکید بر توجه ویژه به فرهنگ و هنر این شهرستان و لزوم حمایت از هنرمندان و تلاش برای رفع مشکلات آنها، گفت: توجه به جهش کمی و کیفی تولید در بخش فرهنگ و هنر علاوه بر آثار مثبت اقتصادی و اشتغالزایی در این زمینه، می‌تواند راهگشای بسیاری از چالش‌های پیش روی اعتلای فرهنگی جوامع بوده و شور و نشاط را در رگ‌های جامعه به ویژه نسل جوان تزریق کند.

انتهای پیام
captcha