اسرائیل منتظر پاسخی سخت باشد
کد خبر: 4208370
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز:

اسرائیل منتظر پاسخی سخت باشد

سردار علیرضا حیدرنیا با اشاره به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: اسرائیل غاصب پاسخ سختی را در این زمینه دریافت خواهد کرد.

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، امروز، 15 فروردین‌ماه در نشست شورای اداری استان البرز اظهار کرد: طوفان‌ الاقصی برگ جدیدی در حوزه تقابل جبهه مقاومت و رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا رقم زد.

وی افزود: همه ما در جریان اتفاقات و معجزات این عملیات هستیم به‌طوری که اکنون شش ماه از این عملیات می‌گذرد و هنوز اسرائیل غاصب نتوانسته ضرباتی که بر پیکره آن وارد شده را ترمیم کند.

فرمانده سپاه استان البرز تأکید کرد: غاصبان قدس شریف بیش از ۳۳ هزار انسان بی‌گناه را به شهادت رسانده و هر جنایاتی که به دستشان می‌رسد مرتکب می‌شوند که در این جا می‌بینیم کسی نمی‌تواند ادعا کند که رژیم غاصب پیروز شده است.

این مسئول یادآور شد: رژیم صهیونیستی فقط با حماس درگیر نیست بلکه با حزب‌الله، یمن و سوریه درگیر شده و هر روز ضربه می‌خورد، بنابراین در ابعاد مختلف برای جبران ضربات دست به اقداماتی می‌زند؛ دشمن امروز کلافه شده است.

حیدرنیا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: انتقام خوبی گرفته می‌شود و با توجه به فرمایشات معظم له دشمن را پشیمان می‌کنیم . رژیم صهیونیستی از دیروز بیشتر سفارتخانه‌های را در کشورها از ترس و هراس به‌وجود آمده از انتقام ایران اسلامی تخلیه کرده است، چراکه نمی‌داند چه جوابی خواهیم داد؛ ما جواب می‌دهیم به‌طوری که دشمن را از کرده خود پشیمان می‌کنیم.

حیدرنیا تأکید کرد: باید همه ملاحظات را داشته باشیم، چراکه فقط دشمن خارجی نداریم برخی از دشمنان داخلی در وضعیت ارز، طلا و سکه اختلال ایجاد می‌کنند و اقتصاد را بر هم می‌زنند.

وی در پایان از تلاش‌های انجام شده طی سال گذشته در استان البرز برای جبران عقب‌ماندگی‌های این استان قدردانی کرد و گفت: در سفر ۱۷ آذرماه سال ۱۴۰۲ رئیس‌جمهور به این استان گام‌های مؤثری برای توسعه البرز با مشارکت مردم برداشته شد.

انتهای پیام
captcha