شرکت در طرح «مسطورا» نیازمند اقدام فرهنگی است
کد خبر: 4205578
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

شرکت در طرح «مسطورا» نیازمند اقدام فرهنگی است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: شرکت عموم مردم در طرح قرآنی «مسطورا» نیازمند اقدام فرهنگی دستگاه‌های اجرایی است تا همه از فیوضات معنوی این ماه بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، امروز ۲۵ اسفندماه، در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفندماه به پایان رسید و نظارت بر آن برعهده شورای نگهبان است همچنین بیش از ۲۵ میلیون نفر شرکت کردند و مشارکت امیدبخش بود.

وی افزود: در هفت حوزه انتخابیه لرستان اعتراضاتی شده است و معترضان می‌توانند با سند اعتراض خود را ثبت کنند و هرگونه رسیدگی توسط شورای نگهبان در تهران انجام می‌شود.

شاهرخی گفت: علاوه بر اسنادی که می‌توان در سامانه ثبت کرد شورای نگهبان باید سخنان معترضان را به صورت شفاهی گوش کند، حتی اگر به بازشماری آرا منجر شود.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: از شهریور ماه امسال همواره در خطبه‌های نماز جمعه اعلام شد که از افراد بی‌طرف در پای صندوق‌های رأی استفاده شود و انتظار می‌رود هرگونه تخلفی بادقت و بدون اغماض بررسی شود و هر نتیجه‌ای حاصل شد مردم تمکین کنند.

وی افزود: کمیته رصد و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی باید نسبت به کلیپ‌های پخش شده در فضای مجازی مبنی بر هرگونه تخلف به مردم توضیح دهد.

شاهرخی با اشاره به اهمیت سلامت انتخابات گفت: دخالت در عزل و نصب‌ها در برخی از حوزه‌های انتخابیه، عدم ملاحظه پیامدهای چنین اقدامات و یا اصرار بر ترکیب خاص یک هیات اجرایی گاهی بستری را فراهم می‌کند که سبب آسیب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: امکان دخالت در عزل و نصب‌ها گاهی در استان بسته می‌شود اما فردی از طریق وزارتخانه جابجا می‌شود بنابراین نیازمند قانون و یا راه و روش دیگری هستیم که از این اقدام ناپسند جلوگیری شود.

وی ادامه داد: همگرایی نمایندگان بدون دخالت در عزل و نصب‌ها برای پیشرفت و توسعه استان ضروری است بنابراین منتخبان دوره دوازدهم مجلس باید به فکر آبادانی استان باشند چراکه مردم کار خود را به نحو احسن انجام دادند و اکنون آن‌ها باید اقدامات لازم را انجام دهند.

شاهرخی همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: شرکت عموم مردم در طرح قرآنی مسطورا نیازمند اقدام فرهنگی دستگاه‌های اجرایی است تا همه از فیوضات معنوی این ماه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha