آمادگی دستگاه‌های خدمت‌رسان فارس برای ایام نوروز
کد خبر: 4205548
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

آمادگی دستگاه‌های خدمت‌رسان فارس برای ایام نوروز

استاندار فارس از آمادگی دستگاه‌های خدماترسان استان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد.

بازدید استاندار فارس از پروژه زیرگذر گویم، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز، استاندار فارس امروز، 25 اسفندماه به صورت میدانی و سرزده از پروژه زیرگذر گویم و محور ورودی آزادراه شیراز ـ اصفهان بازدید کرد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در حاشیه این بازدید از آمادگی دستگاه‌های خدمات‎رسان استان فارس برای پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد.

وی با بیان اینکه در محدوده گویم در برخی از ساعات روز، ترافیک سنگینی وجود دارد، عبور خودروهای سنگین را یکی از اصلی‌ترین دلایل ایجاد ترافیک در این محدوده عنوان کرد و افزود: علی‌رغم ممنوع بودن عبور این وسایل از آزادراه متاسفانه برخی از رانندگان با بی توجهی به قانون از این مسیر عبور می‌کنند.

ایمانیه ادامه داد: برای رفع این معضل، طی هماهنگی انجام شده با فرمانده انتظامی استان مقرر شد نظارت‌های بیشتری در این زمینه انجام شود و از رفت و آمد این وسایل در این مسیر جلوگیری به عمل آید.

 استاندار فارس در ادامه با ابراز امیدواری از اینکه ضلع جنوبی زیرگذر گویم، طی روزهای آینده زیر بار ترافیک رود، گفت: با تکمیل این پروژه و قطعه 7 آزادراه خودروهای سنگین می‌توانند از آزادراه شیراز ـ اصفهان استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha