اجرای برنامه «گلشن وحی» ویژه ماه رمضان در لرستان
کد خبر: 4205404
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

اجرای برنامه «گلشن وحی» ویژه ماه رمضان در لرستان

به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان محفل قرآنی «گلشن وحی» طی ماه مبارک رمضان در لرستان برگزار می‌شود.

میثم پروانه‌پور، کارشناس قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستانمیثم پروانه‌پور، کارشناس قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان در تشریح برنامه‌های بنیاد شهید لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان به اجرای برنامه محافل قرآنی «گلشن وحی» اشاره کرد و گفت: این برنامه شامل جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن است که طی ماه مبارک رمضان هر روز در حسنیه گلزار شهدای شهر خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در ماه رمضان اعلام کرد و افزود: این برنامه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار و در هر دیدار ختم قرآن در منزل یک شهید برگزار خواهد شد.

پروانه‌پور به حضور قاریان ممتاز استان در برنامه «گلشن وحی» اشاره و ادامه داد: در ماه مبارک رمضان همچنین مسابقات کتابخوانی را خواهیم داشت.

وی به موفقیت لرستان در مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر اشاره کرد و افزود: در این مسابقات احسان پیرداده‌بیرانوند در رشته قرائت قرآن دانشجویان فرزندان شاهد و ایثارگر موفق به کسب رتبه برتر شد.

کارشناس قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: دوره آموزش قرآن ویژه کارکنان و فرزندان کارکنان بنیاد شهید و خانواده‌های شاهد و ایثارگر در ادارات بنیاد شهید استان در طول سال به ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌های آموزش قرآن می‌توانند با مراجعه به ادارات بنیاد شهید شهرستان محل سکونت خود برای ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha