دو نماینده مجلس خبرگان رهبری در کردستان معرفی شدند
کد خبر: 4203147
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

دو نماینده مجلس خبرگان رهبری در کردستان معرفی شدند

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: ماموستا فایق رستمی و ماموستا اقبال بهمنی به عنوان دو منتخب مردم استان کردستان به مجلس خبرگان رهبری راه یافتند. ماموستا فایق رستمی و ماموستا اقبال بهمنی به عنوان دو منتخب مردم استان کردستان به مجلس خبرگان رهبری راه یافتند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، رئیس ستاد انتخابات استان کردستان امروز، 12 اسفند در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه ماموستا فایق رستمی و ماموستا اقبال بهمنی به عنوان دو منتخب مردم استان کردستان به مجلس خبرگان رهبری راه یافتند، گفت: تعداد آرای کسب شده این دو نفر هنوز نهایی نشده اما چون اختلاف زیادی با نفر سوم دارند حضور آنها در مجلس خبرگان قطعی است.

وی افزود: استان کردستان دارای ۲ کرسی در مجلس خبرگان رهبری است که ۴ نامزد از استان کردستان برای شرکت در رقابت انتخاباتی تأیید صلاحیت شده بودند.

در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان، ۱۸۴ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته بودند که ۵۱ نامزد انصراف داده و یا با دیگران ائتلاف کرده و از عرصه انتخابات کنار رفته بودند و در نهایت ۱۳۳ نامزد باقی ماندند. کردستان دارای ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
captcha