دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان برای مشارکت حداکثری در انتخابات
کد خبر: 4202636
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان برای مشارکت حداکثری در انتخابات

حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی مردم را به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه دعوت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی مردم را به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

یازدهم اسفند ماه، روز تجلی همدلی، وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی و روز خلق حماسه ای دیگر، با حضور در انتخابات است.

از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی، بارها با اراده پولادین و حضور به هنگام خود، در صحنه‌های گوناگون، از جمله انتخابات، برای میهن اسلامی عظمت و شکوه آفریدند و رسالت خود را ایفا نموده‌اند.

ارزشمندترین رکن حاکمیت در جمهوری اسلامی ایران، که باعث دوام و بقای این نظام و توفیق و پیشرفت روزافزون آن بوده همواره مردم بوده‌اند، و هر کجا حضور و مشارکت مردم در رویدادهای سیاسی و اجتماعی بیشتر بوده، اقتدار و افتخار و عزت به ارمغان آورده است.

آنچه مسلم است اینکه حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم، ضمن مشارکت در سرنوشت کشور، به منزله پیمان ملی و تجدید عهد با آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدای والامقام و امامین انقلاب اسلامی و سپری محکم در برابر مکر و حیله دشمنان و بدخواهان و استکبار جهانی است.

بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت‌ساز، شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن نمایشی و تشریفاتی نیست و انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نیز هر کدام نقش مؤثری در استحکام‌بخشی به نظام اسلامی دارند و ملت شریف ایران بار دیگر از امتحان سربلند بیرون خواهند آمد.

امیدوارم نتیجه این انتخابات زمینه‌ساز حضور شایسته‌ترین افراد، دانا، توانا، متخصص و متعهد، توانمند، اثرگذار، تحت لوای نائب حضرت ولی‌عصر امام زمان(عج)، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و بسترآفرین پیشرفت و توسعه و تحول همراه با جهش در استان لرستان باشد.

اینجانب از آحاد مردم متدین بصیر و دشمن‌شناس و انقلابی استان لرستان، و همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند دعوت می‌نمایم که با حضور پر شور و شعور خویش پای صندوق‌های رأی و ترغیب اقشار مختلف، خصوصاً جوانان عزیز، در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در محقق نمودن جمهوریت و اسلامیت و مردم‌سالاری دینی، بهترین انتخاب را رقم بزنند و دو مجلس وزین و کارآمد، با پشتوانه قوی مردمی تشکیل دهند و در دفتر خاطرات میهن اسلامی به ثبت برسانند.

انتهای پیام
captcha