نمایشگاه «مهدویت» در مصلی الغدیر خرم‎آباد برپا شد + عکس
کد خبر: 4201583
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

نمایشگاه «مهدویت» در مصلی الغدیر خرم‎آباد برپا شد + عکس

نمایشگاه مهدویت در آستانه سالروز ولادت باسعادت حضرت امام زمان(عج) با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان و بنیاد فرهنگی امام مهدی‌ موعود(عج) این استان در مصلی الغدیر خرم‎آباد برپا شد.

نمایشگاه «مهدویت» در مصلی الغدیر خرم‎آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت ایام نیمه شعبان و فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت امام زمان(عج) نمایشگاه مهدویت با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان و بنیاد فرهنگی امام مهدی‌ موعود(عج) این استان، ظهر جمعه، چهارم اسفندماه در مصلی الغدیر خرم‌آباد برپا شد.

این نمایشگاه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر بنیاد فرهنگی امام مهدی‌ موعود(عج) لرستان و جمعی از جوانان مهدی‎یاور افتتاح شد.

در این نمایشگاه که به مدت یک هفته دایر است، غرفه‌هایی در قالب آموزه‌های مهدویت و خلاقانه طراحی شده و موارد تبیینی در قالب بازی و مفاهیم برای خانواده با رویکردهایی همچون امید و نشاط، بصیرت و ایثار، مشاوره مذهبی، پرسش و پاسخ مهدویت، ورزش، بازی و سرگرمی، ارائه محصولات فرهنگی مهدوی، بازی‌های کامپیوتری و پخش انیمشن مرتبط با موضوعات دهه مهدویت ویژه کودکان و نوجوانان ارائه شده است.

انتهای پیام
captcha