مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب پیشتاز هستند
کد خبر: 4199230
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
استاندار لرستان:

مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب پیشتاز هستند

فرهاد زیویار گفت: مردم همچنان با پایبندی به نظام و ولایت فقیه، در دفاع از آرمان‌های انقلاب و شهدا همیشه پیشتاز بوده و هستند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر خرم‌آباد اظهار کرد: پیروزی مقتدرانه و شکوهمند انقلاب اسلامی، به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، دامنه‌های افق فتح و نصرت الهی را بر ملت مقاوم ایران پدیدار کرد و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را در هم درید.

وی با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد، افزود: حضور پرشور ملت بزرگ و مقتدر ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه با هیچ ابزاری قابل انعکاس نیست.

استاندار لرستان با بیان اینکه مردم همواره پای این نظام که حاصل خون جوانان گلگلون‌کفن این سرزمین است ایستاده‌اند و همچنان مقتدر و باصلابت صحنه‌ای جدید و حماسه‌ای وصف‌ناپذیر در دفاع از نظام و ولایت رقم می‌زنند، گفت: مردم همچنان با پایبندی به نظام و ولایت فقیه، در دفاع از آرمان‌های انقلاب و شهدا نیز همیشه پیشتاز بوده و هستند.

زیویار با بیان اینکه تجلی حضور مردم لرستان در جشن شکوهمند انقلاب اسلامی را امروز شاهد هستیم، اظهار کرد: مردم لرستان در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با اتحاد و همبستگی حماسه حضور را رقم زدند. این مردم دست از انقلاب خود نکشیده و همچنان مدافع و حامی جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام
captcha