دعوت فرمانده انتظامی لرستان به حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 4198937
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

دعوت فرمانده انتظامی لرستان به حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فرمانده انتظامی استان لرستان با صدور پیامی از همه آحاد و اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

یحیی الهی، فرمانده انتظامی استان لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی لرستان، یحیی الهی، فرمانده انتظامی استان لرستان با صدور پیامی از همه آحاد و اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. متن پیام به این شرح است:

«گرامی باد یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، سالروز ولادت آزادی و خودباوری و تمسک به شجره طیبه ولایت در سایه‌سار اسلام ناب محمدی(ص) و فرخنده و شیرین باد بر کام ملت مبارز و سربلند ایران اسلامی و دستاوردهای اعجاب‌انگیز فرزندان روح‌الله کبیر در حوزه‌های نانو، هسته‌ای، پزشکی ، نظامی و… .

یوم‌الله ۲۲ بهمن یادآور حماسه‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم عزیز ایران است که عشق به انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) و سربلندی وطن را یکپارچه و بی‌واهمه فریاد زند.

بدین‌ وسیله از همه اقشار مختلف و آحاد مردم مؤمن، شریف و ولایی استان لرستان دعوت کرده تا با اتحاد و همدلی و حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفته و با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای گلگون‌کفن، بار دیگر تجدید پیمان کنند و با حضور گسترده و دشمن‌شکن خود، بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و در رأس آن آمریکای جنایتکار زده و نقشه‌‎های شوم آنان را نقش برآب کنند.»

انتهای پیام
captcha