پنجمین دوره ملی «شب‌های شعر انقلاب» در خرم‌آباد برگزار شد
کد خبر: 4197765
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

پنجمین دوره ملی «شب‌های شعر انقلاب» در خرم‌آباد برگزار شد

پنجمین دوره ملی «شب‌های شعر انقلاب» به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی حوزه هنری لرستان برگزار شد.

محفل شعر انقلاببه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی لرستان، در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، پنجمین دوره ملی «شب‌های شعر انقلاب» با حضور شاعران مطرح کشور، بومی و استقبال پرشور علاقه‌مندان به شعر و ادب فارسی به میزبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی لرستان در تالار ماه حوزه هنری برگزار شد.

سامان سپهوند، رئیس حوزه هنری لرستان در این آیین  ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری و ضرورت آن، برگزاری شب‌های شعر انقلاب را موجب تحولات فرهنگی و هنری در استان‌ها دانست.

وی با قدردانی از ‌دستگاه‌های فرهنگی در همکاری با حوزه هنری لرستان افزود: ما ابتدای راه هستیم و بدون شک مشارکت و همراهی دستگاه‌های فرهنگی هنری می‌تواند نقش بسزایی در توسعه و گسترش فعالیت‌ها، ادبیات و فرهنگ ایرانی و اسلامی داشته باشد.

در ادامه این محفل شعر محمود اکرامی‌فر، قادر طراوت‌پور، احمد علوی، مرتضی حیدری آل‌کثیر و هادی جان‌فدا از شاعران مطرح کشور و محمدتقی عزیزیان، میثم جعفری، میثم قاسمی، احمد جم، خاطره خاتون جلدانی از شاعران برجسته بومی اشعار خود را قرائت کردند.

یادآور می‌شود، پنجمین دوره شب‌های شعر انقلاب به همت مجمع شاعران اهل‌ بیت(ع) و مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در پنج شهر کشور از 11 تا 21 بهمن‌ماه جاری در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha