اجرای ۱۰ هزار ویژه‌برنامه دهه فجر در سمنان
کد خبر: 4197453
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

اجرای ۱۰ هزار ویژه‌برنامه دهه فجر در سمنان

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه محوریت برنامه‌های دهه فجر با مردم خواهد بود، گفت: طی این ایام ۱۰ هزار فعالیت در سپاه استان برنامه‌ریزی شده است.

منصور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، منصور شوقانی، فرمانده سپاه، شب گذشته، 12 بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در دهه فجر در سطح استان اجرا خواهد شد گفت: بر این اساس ۱۰ هزار فعالیت ویژه‌ دهه فجر در سپاه استان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه‌ها معرفی ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان است که در این راستا در این برنامه‌ها تلاش بر این است تا گفتمان انقلاب اسلامی برای نسلی که آن دوران را درک نکرده را تقویت کنیم.

فرمانده سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه ۲۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر انجام می‌شود، اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا، جشن‌های انقلاب و اعیاد مرتبط با ماه رجب در دستور کار است.

شوقانی افزود: برنامه‌های دهه فجر در همه شهرهای استان اجرایی خواهند شد که در این راستا برگزاری مراسم شب شعر انقلاب، رژه خودرویی، اجرای سرود، برگزاری مراسم ۱۰ شب ۱۰ مسجد، اجرای جشن تکلیف سیاسی برای نوجوانان  از جمله این برنامه‌هاست.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: اقدامات دیگری مانند تهیه و توزیع جهیزیه، اجرای اردوهای محرومیت‌زدایی و افتتاح دیگر پروژه‌های محرومیت‌زدایی طی این ایام در دست اقدام است.

انتهای پیام
captcha