تشریح برنامه‌های ستاد اقامه نماز لرستان به‌مناسبت دهه فجر
کد خبر: 4196627
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

تشریح برنامه‌های ستاد اقامه نماز لرستان به‌مناسبت دهه فجر

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان در تشریح برنامه‌های این ستاد به‌مناسبت دهه فجر گفت: ضرورت دارد با توجه به خدمات و دستاوردهایی که بعد از پیروزی انقلاب در زمینه نماز و مسجد در کشور داشته‌ایم این دستاوردها در حوزه نماز و مسجد برای مردم معرفی و تبیین شود.

حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستانحجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستان در گفت‌‌وگو با ایکنا از لرستان در تشریح برنامه‌های دهه فجر، گفت: در این دهه دوره‌های آموزش تخصصی ویژه ائمه جماعت، خدام و هیئت‌ امنای مساجد را خواهیم داشت.

وی برگزاری جشن‌ تکلیف دانش‌آموزان دختر و پسر، حضور روحانیون در برنامه‌های دهه فجر مدارس، تقدیر از فعالان نماز در مساجد و مدارس را از دیگر برنامه‌های ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت استان در دهه فجر برشمرد و افزود: تمهیدات لازم برای اقامه نماز جماعت ظهر و عصر یوم‌الله 22 بهمن‌ماه انجام شده است.

چراغی از اجرای آموزش تصحیح قرائت نماز ویژه کارکنان ادارات خبر داد و اضافه کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی تلاش داریم دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه نماز و مساجد را برای مردم تبیین و معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در قبل از پیروزی انقلاب ما شاهد بودیم در حوزه نمازخانه‌های بین‌راهی و مساجد کم‌کاری می‌‏شد، اما با پیروزی انقلاب خدمات ارزنده‌ای در این حوزه به‌ویژه در زمینه نمازخانه‌های بین‌راهی انجام شده که ضرورت دارد این خدمات برای مردم معرفی و تبیین شود.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان از اجرای برنامه جشن با مشارکت ستاد اقامه نماز، سازمان جهاد کشاورزی، امور عشایری و صدا‌وسیما در یکی از روستاهای شهر خرم‎آباد خبر داد و گفت: در دهه مهدویت و ایام ولادت باسعات حضرت امام زمان(عج) نیز بنیاد مهدویت استان برنامه‌هایی را تدارک دیده است که از جمله آنها می‎توان به برگزاری کارگاه‌های مهدویت، نشست‌ها و کارگاه‌های مهدوی ویژه خانواده‌ها و فرزندان آنها، برگزاری مسابقات کتابخوانی، حضور کارشناسان مهدویت در برنامه‌های صدا‌وسیما، جشن‌های مهدوی، جشنواره شعر مهدوی، جشنواره شعر میرکائنات، قرائت وصیت‌نامه‌های مهدوی شهدا، تجلیل از خانواده شهدا اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha