حمله موشکی سپاه پاسداران برای انتقام از زیاده‌خواهان بود
کد خبر: 4194677
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

حمله موشکی سپاه پاسداران برای انتقام از زیاده‌خواهان بود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محل استقرار تروریست‌های داعش در سوریه و سازمان جاسوسی اسرائیل موساد در اربیل، ادامه داد: این حمله موشکی هشداری به زیاده‌خواهان است، دست ملت ایران برای انتقام از زیاده‌خواهان، دستی بلند، قدرتمند، توانا و مهلک است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امام جمعه خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، ۲۹ دی ماه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، با اشاره به مناسبت‌های میلاد حضرت امیرالمؤمنین(ع) و ولادت امام محمدتقی(ع)، اظهار کرد: وجود مبارک امیرالمؤمنین(ع) از آن‌چنان جایگاه رفیعی برخوردار است که رسول گرامی اسلام می‌فرماید «یا علی، فقط من و خدا تو را می‌شناسیم». کسی دیگر نمی‌تواند فضائل امیرالمؤمنین(ع) را بشناسد، اما ما به‌عنوان شیعه ایشان برای بهره‌مندی از آن خورشید پرفروغ امامت چه کرده‌ایم؟ ما در سبک زندگی، گفتار و رفتار خود از آموزه‌های علوی آن امام عظیم‌الشان چه کرده‌ایم؟

شاهرخی، چشم‌پوشی از خود، ایمان به خدا و رسولش تا پای جان در تمام رویدادهای سخت و دشوار، شجاعت در پذیرش اسلام در آن روزهای سخت، وفاداری تمام‌عیار و کامل به خدا و رسولش و… را جمله ویژگی‌های شخصیتی امام علی(ع) برشمرد و گفت: لازم است همه ما به میزان توان خود از آن حضرت تبعیت کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: نامگذاری ۱۳ رجب به‌عنوان روز پدر به این معناست که پدران تلاش کنند در مسیر رسیدن به قله‌هایی که امام علی(ع) ترسیم کرده حرکت کنند، همان مسیری که شهیدان، جانبازان، ایثارگران و هم اکنون هم جمع زیادی از خدمت‌گذاران شما در این مسیر حرکت می‌کنند، طی این مسیر نیازمند تلاش مستمر و جهادگونه و خستگی‌ناپذیر است.

وی با اشاره به مناسبت ولادت امام محمدتقی (ع) گفت: از ایشان به‌عنوان برکت اعظم یاد می‌شود، در مقابله با طاغوتیان زمان آن‌چنان مصمم بود که به‌عنوان جوان‌ترین امام به درجه رفیع شهادت نائل شد، تاسی به امام محمدتقی (ع) به‌خصوص برای نسل جوان ما آموزنده است.

شاهرخی با اشاره به اجرای پویش ملی غربالگری فشارخون و دیابت، افزود: این پویش از ماه‌ها قبل شروع شده و افرادی که مبتلا هستند و یا در آستانه این دو بیماری هستند، شناسایی شده‌اند، این دو بیماری دو عامل خطرناک هستند که سبب مرگ‌ومیر زودرس می‌شوند، در این راستا تقاضا می‌کنم که به‌صورت خانوادگی به این پویش ملی بپیوندید و آنهایی هم که مبتلا و یا در معرض ابتلا قرار گرفته‌اند، حتماً کار را دنبال کنند، از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی در استان در این‌ رابطه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محل استقرار تروریست‌های داعش در سوریه و سازمان جاسوسی اسرائیل موساد در اربیل، ادامه داد: این حمله موشکی هشداری به زیاده‌خواهان است، دست ملت ایران برای انتقام از زیاده‌خواهان، دستی بلند، قدرتمند، توانا و مهلک است.

وی تصریح کرد: در این راستا تقدیر و تشکر خود را از همه نیروهای مسلح و به‌خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم.

شاهرخی با بیان اینکه اعتکاف به‌عنوان یک سنت نیکو و پسندیده به‌وسیله پیامبر اسلام (ص) به‌عنوان عبادتی جامع معرفی شده است، گفت: در لرستان هم ستاد اعتکاف استانی متشکل از نهادهای دولتی، مردمی و سازمان تبلیغات اسلامی مساجد زیادی را برای این مراسم معنوی و عبادت جامع آماده کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: در نظام جمهوری اسلامی این عبادت معنوی گسترش کمی و کیفی پیدا کرد، به‌گونه‌ای که روز گذشته هفتمین جشنواره فرهنگی، ادبی و علمی اعتکاف در لرستان برگزار شد، شش هزار اثر سراسر کشور به این ستاد ارسال شده که از ۱۵ نفر از آن‌ها تقدیر شد.

وی گفت: میزبانی این جشنواره حائز اهمیت بود، چون این میزبانی درگذشته از آن تهران، مشهد و قم بوده است، با تلاش مسئولان فرهنگی و اجرایی این جشنواره در سطح مطلوب و قابل تحسینی برگزار شد.

شاهرخی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از آغاز تا کنون برخواسته از متن مردم بوده، هست و خواهد بود، افزود: در تمام صحنه‌هایی که در انقلاب اسلامی پیش‌آمده، مردم خودشان از انقلاب و نظام خود پاسداری کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: ۴۰ انتخابات در این ۴۴ سال برگزار شده است، انتخاباتی که در پیش داریم با حضور مردم، مردم‌سالاری دینی به نمایش گذاشته می‌شود، انتخاب مدیریت‌های مختلف با سلیقه‌های متفاوت در سالیان گذشته نشان داده که هر مجموعه‌ای که مردم انتخاب کنند آن مجموعه امور کشور را به دست می‌گیرند، انتخابات نمایشی از خداباوری، مردم‌باوری، خودباوری و… است و همه اینها برای ما ایجاد تکلیف می‌کند.

وی گفت: یک مجلس صالح، سالم و قوی که به دست مردم انتخاب می‌شود، بر عملکرد همه قوا تأثیرگذار است، چنین مجلسی را شما مردم تشکیل می‌دهید، وقتی نمایندگانی شایسته و در بالاترین حد و میزان انتخاب شوند، نظام اسلامی مطمئن می‌شود که به آن آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی خواهد رسید.

شاهرخی در پایان تأکید کرد: اگر مردم نمایندگانی اصلح، شایسته و در حد و میزان بالا انتخاب کنند، نظام اسلامی با یاری خداوند به آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی خود خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha