خانواده شهدا گنجینه ملت هستند
کد خبر: 4189968
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

خانواده شهدا گنجینه ملت هستند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: خانواده‌های شهدا گنجینه‌های ملت هستند و در خدمت به آنان باید از فرصت‌ها استفاده شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، چهارم دی‌ماه در کارگاه آموزشی حجاب و عفاف و راه‌های گسترش آن در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان که در حسینیه بنیاد شهید برگزار شد، اظهار کرد: ایمان به خدا و نافع شدن دو خصلتی است که بالاتر از آن چیز دیگری نیست.

وی با اشاره به اینکه ایمان به خدای یگانه داشتن باید بر دل، قلب و زبان اعمال و رفتار فرد جلوه داشته باشد، خاطرنشان کرد: خدمت‌گزاری به مردم یک فرصت است که در یک مقطعی این خدمتگزاری برای مردم فراهم می‌شود و چه خوب که انسان از این فرصت بهترین بهره‌برداری را کند.

شاهرخی اضافه کرد: خداوند می‌فرمایند من خدا جانشین شهید در میان خانواده‌اش هستم کسانی که مشغول خدمت به خانواده شهدا هستند سبب خشنودی خداوند را فراهم می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: شهدا از خواستنی‌های دنیا دست کشیدند و دوری همسر و فرزند را تحمل کردند که موفقیت در جهاد اکبر است و شهید با شهادتش در رضوان الهی قرار می‌گیرد و ​خانواده شهدا هم شریک جهاد اصغر و هم جهاد اکبر بوده و پیروز در این دو میدان هستند.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی ملت هستند، افزود: فرصت خدمتگزاری به خانواده شهدا را توفیق الهی بدانیم و هر خدمتی که به خانواده شهدا انجام شود در مقابل فداکاری شهدا به‌حساب نمی‌آید.

شاهرخی با بیان اینکه صبر و شکیبایی پدران، مادران و همسران قابل‌تقدیر است، گفت: خانواده شهدا گنجینه‌های ملت هستند و بهاء خدمت به آنان را خداوند پرداخت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: پرچم شهدا به دست خانواده شهدا است، نباید از گذشته پشیمان شد و از آینده نیز نترسیم اگر همین راه را ادامه دهیم به هدف می‌رسیم و حرکت در این مسیر پیروی آرمان‌ها و از ارزش‌های اسلامی است.

وی تصریح کرد: این انقلاب یک انقلاب دینی و فرهنگی بوده و هست خدمت‌گزاران در پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی، انجام واجبات و ترک محرمات باید پیشرو باشند

انتهای پیام
captcha