یادواره 33 شهید یگان ویژه انتظامی لرستان برگزار شد
کد خبر: 4188869
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

یادواره 33 شهید یگان ویژه انتظامی لرستان برگزار شد

یادواره 33 شهید یگان ویژه استان لرستان در سالن همایش بصیرت ستاد فرماندهی انتظامی استان لرستان برگزار شد.

یادواره 33 شهید یگان ویژه انتظامی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی لرستان، پنجمین یادواره سرداران و هزار و 323 شهید سرافراز فرماندهی یگان‌های ویژه انتظامی جمهوری اسلامی ایران گرامیداشت یاد و خاطره 33 شهید یگان ویژه استان لرستان امروز، 28 آذرماه در سالن همایش بصیرت ستاد فرماندهی انتظامی استان لرستان برگزار شد.

در این یادواره شهدا که با حضور خانواده معظم شهدا مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در سخنانی با اشاره به جانفشانی شهدا و اینکه به تعبیر امام راحل(ره) شهدا امام‌زاده هستند، گفت: شهدای یگان ویژه زمینه‌ای خاص دارند، کسانی که در یگان ویژه در حالی هم که زنده هستند، شهید می‌باشند چون هر لحظه در معرض خطر هستند.

وی افزود: همان موقعی که همه نیستند، نیروی انتظامی در صحنه حضور دارد در هر لحظه‌ای که پدران در کنار فرزندان‎شان در کانون خانواده حضور دارند، کارکنان فراجا در صحنه خدمت به مردم حاضر هستند.

هاشمی با بیان اینکه امروز ما همه سر سفره شهدا نشسته‌ایم و مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: بسیاری از شهدای نیروی انتظامی در سایر استان‌های کشور نیز از خطه لرستان هستند و می‎توان گفت استان لرستان برای همه کشور خون می‌دهد و این موجب افتخار مردم استان است. 

انتهای پیام
captcha