ویژگی‌های جامعه مهدوی در دانشگاه‌ها معرفی شود
کد خبر: 4188847
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
مدیر بنیاد مهدویت لرستان:

ویژگی‌های جامعه مهدوی در دانشگاه‌ها معرفی شود

حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی گفت: کانون‌های مهدویت دانشگاه‌ها در زمینه معرفی ویژگی‌های جامعه آرمانی مهدوی در سطح دانشگاه‌ها فعالیت دارند تا این قشر نسبت به وظایف خود در دوران غیبت و زمینه‌سازی برای تشکیل حکومت دینی و مهدوی آشنا شوند.

حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست هم‌اندیشی کانون‌های دانشجویی مهدویت دانشگاه‌های لرستان، به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان، امروز، 28 آذرماه با حضور حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان، امین آزادبخت، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد لرستان، احمد حاتمی، مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان به میزبانی بنیاد فرهنگی امام مهدی موعود(عج) استان لرستان برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان، گفت: تبیین جامعه مطلوب مهدوی، جامعه فعلی، ترسیم واقعیت‌ها، برنامه‌ریزی و مدیریت برای نیل به وضع مطلوب، دستور کار کانون‌ مهدویت به‌طور عمده در محیط‌های دانشگاهی و فضای دانشجویی است که برای آن اقداماتی نظیر نشست‌های تخصصی، برنامه‌های مطالعاتی و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: این کانون‌ها، مهدویت را به گونه‌‌ای جدی در محیط دانشگاه‌ها مطرح نموده و ویژگی‌های جامعه آرمانی مهدوی را برای دانشجویان تشریح می‌کنند تا این قشر نسبت به وظایف خود در دوران غیبت و زمینه‌سازی برای تشکیل حکومت دینی و مهدوی به‌طور فعال آشنا شوند.

در این نشست در خصوص برگزاری دوره‌های تربیت مربی مهدویت، اجرای برنامه‌های متنوع نیمه شعبان، کارگاه‌های آموزشی معارف مهدویت در سطح دانشگاه‌های استان، برپایی سه‌شنبه‌های مهدوی دانشجویی و تولید محتوا در صدا و سیمای استان بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام
captcha